Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید داخلی به یکی از مهم‌تربن برنامه‌ها در کشور تبدیل شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بزرگ و کوچک برای ایجاد اشتغال توسط جامعه از مردم تا مسئولان به عنوان یک امر مهم باید تلقی شود و از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار باید استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ستون فقرات کشور اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به آن بوده که مطمئناً در صورت شکل‌گیری درست، خروجی‌اش حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی است.

گودرزی اضافه کرد: باید حمایت از تولید داخلی به یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌ها در کشور تبدیل شود و حتی استفاده از کالاهای خارجی را به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات نامناسب بدانیم و با اقتدار کالاهای ایرانی را خریداری کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطمئناً با حمایت از کالاهای تولید داخل می‌توان شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار مهیا کرد به بیان دیگر ایجاد اشتغال پایدار در گروی حمایت از تولید ملی است.

این عضو کمسیون اجتماعی مجلس گفت: بسیار مضحک و خنده‌آور است افرادی اعلام می‌کنند باید از قشر کارگری و کارفرمایی حمایت کرد اما در عمل خود تمام خریدشان کالای خارجی است.

گودرزی اظهار کرد: در نتیجه باید حمایت از تولیدات ملی باکیفیت در رأس امور قرار گیرد تا شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اشتغال و اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مسئول بسیج سازندگی استان در نشت خبری  که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد،  از راه اندازی 530 صندوق قرض الحسنه در روستاهای خراسان جنوبی در قالب 28 تعاونی خبرداد و گفت: صندوقهای قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال تاسیس شده و در مجموع 40 هزار نفر عضو این صندوقها با سرمایه 41 میلیارد تومان هستند و تاکنون 7 هزار و 100 نفر زمینه اشتغال آنان از سوی صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی فراهم شده است.

هنری همچنین از اعزام 2هزار جهادگر در قالب 267 گروه به مناطق محروم استان به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی خبرداد و افزود: تاکنون 2 هزار و 42 گروه جهادی در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 1100 نفر پایش شده و برای 946 گروه مجوز صادر شده است.

وی افزود: در یکسال گذشته بیش از 2 هزار و 732 اردوی جهادی از سوی بسیج سازندگی برگزار شده که ارزش خدمات ارائه شده به مردم  بیش از 290 میلیارد ریال بود. 

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی