Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@10:27:28 GMT

قفل شدن درب آمبولانس به قیمت جان نوزاد تمام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۶۸۹۸

قفل شدن درب آمبولانس به قیمت جان نوزاد تمام شد

به گزارش پارس نیوز، 

این نوزاد که از دهلی به رای پور در شرق هندوستان برای انجام عمل جراحی منتقل شده بود، در مقابل بیمارستان در اثر خفگی داخل آمبولانس جان باخت. درخواست والدین  این نوزاد برای شکستن شیشه‌های آمبولانس توسط گروه اورژانس پزشکی رد شد و آنها پس از گذشت 2 ساعت جنازه کودک خود را تحویل گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای "آمبیکا کومار" پدر نوزاد، عوامل اورژانس به او گفتند این خودرو جز اموال دولتی است و آنها نمی توانند شیشه های آن را بشکنند.

گفته می شود والدین کودک طی این دو ساعت تمام تلاش خود را برای باز کردن درب آمبولانس از جمله کمک گرفتن از یک مکانیک نیز انجام دادند.

سخنگوی اورژانس پزشکی محلی ضمن رد این اتهامات گفت که این کودک پیش از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست داده است! هنوز مشخص نیست که آیا در لحظه حادثه شخص دیگری در داخل آمبولانس بوده است؟/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نوزاد هندوستان عمل جراحی بیمارستان پدر خودرو والدین مکانیک عمل جراحی مرگ مکانیک نوزاد هندوستان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت

رئیس اورژانس جیرفت از فوت امام جمعه بلوک در اثر سانحه تصادف خبر داد. دکتر جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

دیگر خبرها

  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان