Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت بيمه ما زمان برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه و مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، زمان و محل برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه و مجمع عمومي فوق العاده شرکت بيمه ما که با نماد «ما» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعيه ايي در سامانه کدال، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، شرکت بيمه ما مجمع عمومي عادي ساليانه و مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام خود را امروز شنبه 30تير ماه 97برگزار مي کند.
افزون بر اين، کليه سهامداران، وکيل يا قائم مقام قانوني صاحب سهم و يا نماينده يا نمايندگان اشخاص حقوقي مي توانند براي شرکت در جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه بيمه ما ساعت 10صبح و مجمع عمومي فوق العاده ساعت 12ظهر امروز شنبه 30تير ماه 97به نشاني تهران، ميدان ونک - خيابان ونک - پلاک 9 - شرکت بيمه «ما» مراجعه کنند.
دستور جلسه مجمع
لازم به ذکر است، تصويب صورت هاي مالي، استماع گزارش هيات مديره و بازرس قانوني و ساير مواردي که در صلاحيت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس دستور جلسه مجمع عمومي فوق العاده بيمه ما اعلام شده است.
آخرين اطلاعات مالي
اين گزارش مي افزايد: بر اساس اطلاعات تارنماي TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتي شرکت بيمه ما که با نماد «ما» در بازار دوم بورس فعال است در وضعيت «ممنوع- متوقف» قرار دارد. همچنين آخرين وضعيت اين شرکت در بازار سهام نيز نشان مي دهد «P/E» سهام اين شرکت 4.26مرتبه و «EPS» آن نيز 291ريال در آخرين صورت هاي مالي درج شده است.
سهامداران عمده
به گزارش ايبِنا، 5سهامدار عمده بيمه ما، شامل « گروه توسعه مالي مهر آيندگان با 16.500درصد، تعاوني اعتبار کارکنان بانک ملت با 14.960درصد، تعاوني مصرف کارکنان بانک ملت با 14.450درصد، تعاوني خردمندان صابر عصر با 13.590درصد و بانک ملت با 6.660درصد» است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا