Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@19:08:20 GMT

بررسی روش های صادرات کالا به روسیه در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۷۵۶۶

بررسی روش های صادرات کالا به روسیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یكی از بازارهای مهم برای توسعه‌ی روابط تجاری كشور روسیه است، كه با توجه به روابط مطلوب سیاسی، فرصت مناسبی برای صادركنندگان ایرانی به شمار می‌آید.

مدیركل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه‌ی سازمان توسعه‌ی تجارت ایران در همایش تبیین صادرات كالا به روسیه در شهرك صنعتی شهركرد، ضمن اعلام این مطلب گفت: یكی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در مقطع كنونی، تعامل تجاری با كشورهای شمالی روسیه، آسیای میانه و قفقاز است، هر چند ایران به علت نداشتن شركت‌های بزرگ تجاری تا كنون نتوانسته از این بازار مهم صادراتی بهره‌ی مطلوب ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سید مجتبی موسویان ریزی" افزود: بازرگانان ایرانی باید برای حضور موفق در بازارهای صادراتی به ویژه در كشور روسیه، كنسرسیوم‌های تجاری تشكیل داده و از شرایط صادرات و واردات كشورهای مقصد ، اطلاعات به‌روز داشته باشند.

وی در تشریح خدمات دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه‌ی سازمان توسعه‌ی تجارت ایران اظهار داشت: شناسایی ظرفیت‌ها ، پتانسـیل‌هـا و فرصـت‌هـا و برنامـه‌ریزی برای بهره‌گیری از آنها جهت توسعه‌ی صادرات از جمله خدماتِ تخصصی این دفتر برای حمایت از بنگاه‌های فعال ایرانی در بازارهای هدف است

با حضور مدیركل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه‌ی سازمان توسعه‌ی تجارت ایران ؛ همایش یك روزه‌ای تحت عنوان "تبیین روش‌های صادرات كالا به كشور روسیه" در مركز خدمات فن‌آوری و كسب‌و‌كار در شهرك صنعتی شهركرد برگزار شد.

در حال حاضر 21 شهرك و ناحیه‌ی صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری آماده‌ی واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: صادرات روسیه همایش شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توییتی نوشت:« با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، خوب است بدانیم که میانگین صادرات سال گذشته ۱۵ کشور اول آسیا (بدون چین) بالای ۵۰۰ میلیارد دلار بوده‌است. مجموع صادرات نفتی و غیرنفتی ایران، به رغم منابع عظیم و تمامی توانمندی‌ها، ۷۸ میلیارد دلار شد. کسب جایگاه قابل قبول تجاری در صحنه رقابت بین المللی، در گرو اصلاح شیوه حکمرانی و تلاش موثر و کارآمد برای رفع تحریم‌های تجاری و بانکی است.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900716

دیگر خبرها

  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا
  • هدف‌گذاری رشد ۲۰ میلیارد‌دلاری تجارت
  • آفریقا؛ قاره فرصت‌ها/ موانع همکاری‌های تجاری ایران و آفریقا چیست؟ 
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی