Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نايب رييس مجلس، آخرين نشست نمايندگان سران سه قوه براي بررسي مشکلات موسسات مالي را تشريح کرد و گفت: 11هزار سپرده گذار بالاي 200ميليون تومان براي دريافت پول خود به بانک ها مراجعه نکردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، مسعود پزشکيان در تشريح نشست نمايندگان سران سه قوه براي پيگيري مشکلات موسسات مالي و اعتباري، گفت: از 25هزار و 900نفر سپرده گذار موسسات مالي که بيش از 200ميليون تومان سپرده داشته اند، 15هزار نفر به بانک هاي عامل مراجعه کرده اند که از تعداد 15هزار نفر پرونده هاي حدود 8هزار ارائه شده و 7هزار نفر سپرده خود را دريافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، افزود: يک نکته قابل تامل و تعجب برانگيز اين است که 11هزار سپرده گذار اصلا مراجعه اي به بانک هاي عامل نداشته اند و درخواستي براي دريافت سپرده خود ارائه نکرده اند.
دستور توقف پرداخت مطالبات سپرده گذاران صحت ندارد
وي با بيان اينکه در حال حاضر پرداخت سپرده تا سقف يک ميليارد تومان مصوب شده است، ادامه داد: افرادي که بانک هاي عامل مراجعه کرده اند مي توانند سپرده هاي خود را دريافت کنند و موضوعي به عنوان اينکه دستور داده شده تا بانک هاي عامل دست نگه دارند، صحت ندارد.
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: بانک هاي عامل بايد مطالبات سپرده گذاران را پرداخت کنند و موضوع عدم پرداخت سپرده ها قابليت پيگيري دارد.
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، درباره انتشار خبري مبني بر فرار متهم موسسه ثامن الحجج، تصريح کرد: با توجه به اينکه مسئولان احتمال فراري شدن متهم ثامن الحجج را مي دادند، در اقدامي پيشگيرانه اين فرد را دستگير کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!