Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@05:21:41 GMT

برپايي نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور »

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۷۶۶۵

برپايي نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور »

خبرگزاري آريا-نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور » آثار بانوي هنرمند نقاش نيشابوري « ربابه دلخوش » در نگارخانه آتيه تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور بر پا شد.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،مسئول هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور اظهارکرد: هنرمندان  نيشابوري  تا كنون در زمينه هاي مختلف هنري توانسته اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از  ديگر شهرستانها ربوده اند  واينک نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور » آثار بانوي هنرمندنقاش  نيشابوري « ربابه دلخوش » در محل نگارخانه آتيه تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور درمعرض ديد عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حميد رضا آتشي  گفت: نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور » آثاربانوي هنرمندنقاش  نيشابوري « ربابه دلخوش »  با 25  اثر در ابعاد20*30 تا 50*60 معرض ديد عموم قرار دارد. 
وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور » باتکنيک اکروليک روي پنل چوب وسبک رئاليسم و امپرسيونيسم با  موضوع طبيعت  زيباي نيشابور در معرض ديدعموم قرارداد.
آتشي يادآورشد: اين نمايشگاه با هدف حمايت از زيبا ييهاي طبيعت ومحيط زيست نيشابور وترويج هنر نقاشي در بين جامعه هنري به ويژه جوانان  و تشويق اين قشر جامعه به مشارکت پذيري در هنر برپا شده است.
وي بيان کرد:اين نهمين  نمايشگاه انفرادي هنرمند نقاش نيشابوري ربابه دلخوش که استاد دانشکده هنر نيشابور وداراي مدرک کارشناسي ارشد پژوهش هنر مي باشد  که داراي 25 سال سابقه كار است که  آثار خويش را در ديد عموم هنرمندان وعلاقمندان قرار داده است.
مسئول هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « رنگ نيشابور » از 30 تير الي 3 مرداد97 هر روز از ساعت 18  الي 21  بعدازظهر در محل نگارخانه آتيه واقع در بلوار اميرکبير 1 –پلاک 11نيشابوربر پا مي باشدو در معرض ديد عموم علاقمندان  قرار دارد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برپايي نمايشگاه نقاشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی