Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:20:02 GMT

اهدای مدال افتخار رضوی به مادر شهید صادقی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۷۸۹۶

اهدای مدال افتخار رضوی به مادر شهید صادقی

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، کاروان بارگاه منور حرم مطهر رضوی روز گذشته 29 تیر، در مزار کاهی شهرستان مود حضور یافتند.
خدام رضوی بعد از استقبال باشکوه مردم و ضمن زیارت بقعه بی بی زینب خاتون(س)، در همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در جوار این امامزاده شرکت کردند.
بی بی زینب خاتون(س)، دختر امام موسی کاظم(ع) و خواهر گرامی امام رضا(ع) هستند که در منطقه کوهستانی و بکر مزار کاهی مدفون شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین خدام رضوی در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سربیشه حضور یافتند و از بیماران عیادت و دلجویی و بسته‌های تبرکی را بین آنان توزیع کردند.


کاروان حامل پرچم حرم ثامن الحجج(ع) سپس به شهرستان نهبندان در جنوبی‌ترین نقطه استان رفتند و با خانواده‌های شهید ابراهیم صادقی و جانباز 35 درصد دوران دفاع مقدس، غلام قاضی دیدار و مدال افتخار را به مادر شهید صادقی و غلام قاضی جانباز 35 درصد اهدا کردند.
همچنین کاروان خدام رضوی با حضور در بیمارستان شهید احمد آتشدست نهبندان از بیماران بستری در بیمارستان سرکشی و عیادت کردند و سپس جشن زیر سایه خورشید با حضور مردم و مسئولان شهرستانی در جوار مزار شهدای گمنام نهبندان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف خدام رضوی شهید صادقی نهبندان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) افزود: اتکای صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نباشد، آنها خودشان هم می‌دانند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند پاسخ سختی از نیروهای مسلح ما دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگرشهای معنوی و اهداف ویژه، نیروهای مسلح ما را بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه نموده است که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، افزود: این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گفته وی، نظام مقدس اراده بکند با مدیریت رهبر معظم انقلاب، بدیهی است که این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین کننده خواهد بود.

نظری گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و در مقابل قدرت نظام اسلامی و تصمیم نظام اسلامی و اراده این نظام هم دچار چالش است. آنها از قوت و قدرت این کشور و این نظام مطلع هستند.

وی بیان کرد: کسانی که وابسته به تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی بوده در سراسر جهان آماده هستند. رژیم صهیونیستی اگر شرارتی بخواهد انجام دهد حتماً برخورد بسیار شدیدتری و دقیق‌تری و مخربتری انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل آنچه که این رژیم همیشه در دست داشت به ظاهر قدرت نظامی او بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی آن هم فرو ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه در تلاش هستیم که مشکلات را کمتر کنیم و بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام این کار محقق خواهد شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به علی دایی (فیلم)
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد