Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:45:08 GMT

تسهیلات زیارتی ویژه ساکنان مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۸۱۰۲

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: برای رفاه حال افراد ساکن در مناطق محروم و کم برخورداری  که مشتاق زیارت عتبات عالیات هستند و شرایط مالی آن ها مناسب نیست، وام های قرض الحسنه 500 هزار تومانی را در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: این وام قرض الحسنه در راستای اجرای طرح سفرهای ارزان قیمت در نظر گرفته شده و مجموع هزینه هر سفر ارزان قیمت برای افراد بین 800 تا 900 هزار تومان تمام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: کارمزد وام قرض الحسنه 500 هزار تومانی  2 درصد است و  به صورت 12 قسط 42 هزار تومانی از دریافت کنندگان اخذ می شود.

آقایی همچنین یادآور شد: در مجموع 2 هزار فقره وام 500 هزار تومانی در نظر گرفته شده است و با توجه به بودجه ای که برای آن تعیین شده است، در پرداخت تعداد بیشتر محدودیت وجود دارد. البته این بسته حمایتی برای افراد محروم پیش بینی شده است تا شرایط زیارت برای این افراد نیز فراهم شود.

وی تاکید کرد: تسهیلات فوق در مجموع در هر کاروان به 20 درصد از زائران ارائه می شود و در استان تهران نیز مردم مناطق محروم پایتخت می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرض الحسنه بودجه استان تهران پایتخت استان تهران بودجه پایتخت قرض الحسنه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه