Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، اینستاگرام از روز پنجشنبه خدمات تازه ای به مشترکان خود ارائه داده و به آنها امکان می دهد تا از آنلاین بودن یا نبودن دیگر افراد مطلع شوند.

از این پس در صورت آنلاین بودن هر فرد نقطه سبزرنگی در برابر نمایه کاربری وی نمایش داده می شود که در زیر آن عبارت «سلام، من آنلاین هستم، اگر می خواهید با من گپ بزنید»، درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط افراد می توانند برای دیگر کاربران آنلاین پیام های مستقیم یا دایرکت ارسال کنند.

فیس بوک که مالک اینستاگرام است این خدمات را از مدتی قبل به پیام رسان فیس بوک و واتس اپ هم اضافه کرده بود. البته غیرفعال کردن خدمات یادشده در اینستاگرام نیز با تمهیداتی ممکن است تا میزان مزاحمت های دیگران به حداقل برسد.

برای غیرفعال کردن خدمات یادشده باید به بخش تنظیمات رفته و در بخش حریم شخصی و امنیت، گزینه وضعیت فعالیت یا activity status را انتخاب کنید.

سپس گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید تا دیگر کسی از آنلاین بودن یا نبودن شما مطلع نشود. پس از اقدامات مذکور نمایه کاربری شما به حالت عادی بازمی گردد.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین