Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: به دلیل ظرفیت ویژه گردشگری در منطقه خوشاکو باید زیرساخت‌های رفاهی در این محل ایجاد شده تا بتواند پاسخگوی حضور گردشگران و علاقه‌مندان باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحول اقتصادی و نیز جذب سرمایه گذاری، تقویت و مناسب سازی راه‌های روستایی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در همین راستا لکه گیری و چاله پرکنی راه روستایی خوشاکو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول افزود: منطقه گردشگری خوشاکو یکی از مناطق مهم جذب توریست در استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان ارومیه به شمار می‌رود که با اجرای این پروژه ضمن کمک به اقتصاد منطقه، رفت و آمد گردشگران نیز در این مسیر تسهیل می‌یابد.

حبیب زاده در ادامه از اتمام دو پروژه دیگر راهداری نیز خبر داد و گفت: ترمیم و اصلاح آسفالت راه روستایی گلمرز و راه روستایی جانویسلو هر کدام به طول یک کیلومتر به اتمام رسیده و جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۱۲۵ خانوار روستایی از مزایای راه آسفالته مناسب بهره‌مند شدند.

ریس اداره هم جنین از نصب و ساماندهی علائم ایمنی در محور‌های روستایی نیز خبر داد و گفت: روستا‌های عربلو، جاریحان، مرادکندی، اسلاملو و قشلاق میرزا علی با نصب ۶ عدد تابلوی اطلاعاتی و شناسایی روستائی ایمن سازی شدند.

حبیب زاده نصب ۶ ردیف سرعتگیر پلاستیکی در محل تقاطع روستا‌های آلمان آباد، کردلر و گلمان را یادآور شد و تصریح کرد: ضریب ایمنی تقاطع روستای آسایش در بخش مرکزی نیز با نصب ۶ عدد تابلو هشدار دهنده و کاهنده سرعت افزایش می‌یابد.   انتهای پیام/ن.م   ایجاد زیرساخت های رفاهی در منطقه خوشاکو ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند