Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@14:37:34 GMT

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۸۳۰۷

مسابقات انتخابی کشتی فرنگی برگزار می‌شود

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جلسه مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی وعلی اشکانی سرمربی تیم و جمعی دیگران از مسئولین انجمن کشتی دانشگاه پیام نور به منظور فرآیند انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان در رشته کشتی فرنگی هفته گذشته برگزار شد.

 

نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در این خصوص افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان در تاریخ ۱۳ الی ۱۹ شهریور ماه در شهر کای گینا برزیل برگذار خواهد شد که انشالله مقرر است که این اعزام با مدیریت دانشگاه پیام نور صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به همین منظور مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ مرداد ماه به میزبانی هیات کشتی شهرستان سیرجان در سالن کشتی مجتمع جهاد نصر سیرجان برگزار خواهد شد.

 

نصیرزاده تصریح کرد: کلیه دانشجویان بخش های آموزش عالی می توانند مشروط به داشتن شرط سنی فیزو (زیر ۲۵ سال) در این رقابت ها شرکت کنند و نفرات اول این مسابقات به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد ودرصورت تایید کادر فنی تیم ملی دانشجویان به مسابقات اعزام خواهند شد.

 

اسماعیل پور رئیس هیات کشتی شهرستان سیرجان ضمن اعلام آمادگی کامل شهرستان سیرجان جهت برگزاری این مسابقات افزود: پذیرش کشتی گیران از ساعت 14 چهارشنبه  ۱۰ مرداد انجام خواهد شد و ساعت ۱۸ الی ۱۹ همان روز وزن کشی مسابقات براساس قوانین ومقررات جدید ( ۱۰ وزن) با یک کیلو گرم ارفاق وزن انجام خواهد شد.  مسابقات انتخابی نیز از ساعت 8:30 روز 11 مردادماه در خانه کشتی گل گهر برگزار خواهد شد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرنگی ورزشی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسن خمینی پیام صادر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا را تبریک گفت.

بنابر روایت جماران، متن پیام سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علیرضا دبیر

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است. توانمندی عزیزان ورزشکار و مربیان توانا و مدیریت تیم ها از اموری است که در این افتخارآفرینی نقش مهمی داشته است.

با تشکر از همه فرزندان غیور کشورمان، برای آنان سربلندی در تمام عرصه ها را از خدای متعال خواستارم.

سید حسن خمینی

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896460

دیگر خبرها

  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد