Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-18@13:28:17 GMT

آغاز طراحی نقشه ساخت پلاسکو

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۸۵۲۵

آغاز طراحی نقشه ساخت پلاسکو

به گزارش «نماینده» سیدابوالفضل موسوی بیوکی، با اشاره به وضعیت ساخت مجدد پلاسکو، گفت: در نشستی که در کمیسیون عمران مجلس برای این مهم برگزار شد استانداری تهران از سوی دولت مسئول پیگیری این پروژه شده است.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقاوم سازی ساختمان مجاور پلاسکو مورد تایید مسئولان واقع شده است، افزود: در خصوص پلاسکو نیز ایجاد ساختمانی مشابه ساختمان قبلی با ۱۵ طبقه مورد توافق واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد مستضعفان ساخت پلاسکو را  طی ۲۰ ماه متعهد شده است

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان ساخت این ساختمان را  طی ۲۰ ماه متعهد شده است، تصریح کرد: از عید فطر سال جاری عملیات ساخت این سازه البته در مرحله تهیه نقشه آن آغاز شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه تهیه و تدوین نقشه ساختمان پلاسکو حدود ۶ ماه به طول می انجامد، افزود: با این اوصاف تکمیل ساخت این پروژه بیش از ۲۰ ماه زمان نیاز دارد.

موقعیت مکانی پلاسکو تردد ماشین آلات حامل مصالح را سخت کرده است

موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه طبق توافق های صورت گرفته ساختمان جدید پلاسکو در سبک و سیاق ساختمان قبلی بنا خواهد شد، تصریح کرد: علت طولانی شدن احتمالی زمان ساخت پلاسکو موقعیت مکانی این پروژه و سخت بودن تردد ماشین های حامل مصالح ساختمانی است.

وی ادامه داد: با توجه به وعده بنیاد مستضعفان مبنی بر تعجیل در ساخت این ساختمان و همچنین تعهد شهرداری در خصوص همکاری با بنیاد این پروژه بدون تاخیر و در حداقل زمان به بهره برداری خواهد رسید.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به عنوان مامور رسیدگی به این پروژه و گزارش دهی به مجلس انتخاب خواهد شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیوکی پلاسکو ساخت و ساز نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان یک بنای تاریخی است که باید حفظ شود، گفت: این ساختمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی سال 1403 استان باید با توجه به شاخص‌ها تعریف و پیگیری شود، اظهار داشت: دستگاه‌ها نیز باید برنامه ارتقای شاخص‌های اداری خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار میلیارد تومان پروژه در حال حاضر در سطح استان کرمان در حال اجرا است و همه باید کمک کنیم تا این پروژه‌ها به نتیجه برسد، گفت: همه مدیران وظیفه دارند تا برای همه پروژه‌ها همکاری کنند و موانع را بردارند.

استاندار کرمان با بیان اینکه اشتغال در استان کرمان اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: اولویت در استان با پروژه‌های در دست اجرا است چرا که اتمام آنها به اشتغال معطوف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه در استان کرمان داریم که سوله‌های آن احداث شده اما چند سال است که تجهیزات آن در گمرک سیرجان مانده و باید روند آن تسهیل شود، افزود: چند پروژه خیلی مهم داریم و باید بخشی از منابع آن از محل حقوق دولتی معادن تامین مالی شود که حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فداکار با بیان اینکه برنامه هفتم بودجه هنوز ابلاغ نشده و حتماً باید برش استانی آن تهیه شود، گفت: دستگاه‌هایی که مصوبه سفر رئیس جمهوری دارند حتماً باید پروژه خود را تعیین تکلیف کنند و از محل مولدسازی تامین مالی شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای توسعه زیرساختی در استان کرمان کار شود و با پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم باید شبکه برق و گاز در استان توسعه پیدا کند، بیان کرد: کارهای اقتصادی در استان که معطوف به اشتغالزایی می‌شود نباید متوقف شود و همه باید کمک کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه چند بیمارستان در دست ساخت در استان کرمان داریم که هم خصوصی و هم دولتی است و اگر به نتیجه برسد تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: فقط در یک مورد حدود 350 تخت بیمارستانی در حوزه روانپزشکی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذاری خارجی اهمیت دارد و سرمایه‌گذاری در استان باید تسهیل شود، ادامه داد: ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان به مرکز سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل می‌شود.

فداکار با بیان اینکه این ساختمان یک بنای تاریخی است که حتماً باید حفظ شود، گفت: ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان باید به‌گونه‌ای طراحی شود که حتی سرمایه‌گذار خارجی بتواند در آن اقامت هم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای هر کاری باید اول بازار کار آن دیده شود، افزود: در حوزه صنایع دستی استان کرمان نیاز است که بازاریابی شود تا تولیدکننده در استان کرمان متضرر نشود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • نماهای دیدنی از طراحی جالب ساختمان مجلس
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه 
  • طراحی اولین اطلس جامع از پیری عضلانی انسان