Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به مصاحبه مدیرعامل باشگاه مبنی بر این که "یزدی فعلا مربی تیم است ولی اختیارات سرمربی را دارد تا سرمربی را انتخاب کنیم"، گفت: مسئولیت تام فنی بر عهده من است و اصلا وقت ندارم به این مسایل فکر کنم.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که مدیرعامل باشگاه دیروز (جمعه) عنوان کرده است که "کادر فنی تیم را فعلا آقای یزدی انجام می‌دهد و او را به عنوان مربی تیم انتخاب کردیم اما  فعلا اختیارات سرمربی را دارد تا گزینه مدنظرمان برای سرمربیگری را انتخاب کنیم، اظهار کرد: من اصلا وقت ندارم به این مسایل فکر کنم زیرا درگیر مسائل فنی تیم هستم و در حال حاضر تنها نگرانی من جذب بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست بازیکنان مدنظر را هم به باشگاه داده‌ایم ولی تا این ساعت نتوانسته‌اند بازیکنی جذب کنند. باید دید در ادامه باشگاه می‌تواند بازیکنان مورد نظر ما را جذب کند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال آیا قراردادش با باشگاه به عنوان سرمربی به امضا رسیده است؟ گفت‌: مسئولیت تام فنی در استقلال خوزستان بر عهده من است و قرارداد برای من مطرح نیست.

یزدی در پاسخ به این سوال که با توجه به مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه و این که شما را سرمربی تیم نمی‌داند، برخی نگران تکرار مشکلات سال گذشته این مدیرعامل با ویسی این بار برای او هستند، عنوان کرد: امیدوارم چنین مشکلاتی پیش نیاید. من به دنبال آرامش برای تیم هستم و اصلا خودم را درگیر این حواشی نمی‌کنم و توجهی به این صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ندارم. من نگرانی ندارم و کارم را محکم انجام می‌دهم.

وی افزود: من، هواداران و مسئولان استان، تمام تلاشمان این است که بتوانیم تیم را به جایگاه مناسبی برسانیم. قطعا موارد منفی را بین خودمان حل می‌کنیم و موارد مثبت باید اشاعه پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره زمان اندک این تیم برای حضور در لیگ برتر نیز گفت: جوانان بومی خوبی را جذب کرده‌ایم ولی قطعا نیاز به بازیکن با تجربه داریم و بازیکنانی هم هستند که بتوانند به ما کمک کنند که امیدوارم جذب شوند. من همچنان امیدوار هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات می‌تواند به حل مسائل خوزستان کمک کند

منتخب مردم اهواز،کارون، باوی و حمیدیه در دیدار با رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به نقش دیوان در انضباط مالی و حسابرسی کاربردی گفت: نظم بخشی ‌و تخصیص و حسابرسی کاربردی می‌تواند به حل مسائل خوزستان کمک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از اهواز، محمد امیر در دیدار با رئیس دیوان محاسبات کل کشور اظهار داشت: مسایل و مشکلات خوزستان به‌عنوان قطب انرژی، کشاورزی و صنعت در شأن مردم نیست و باید برای حل این مسایل در سطح ملی و کلان نگرش‌ها تغییر کند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این نهاد نظارتی افزود: دیوان محاسبات کل کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس عمل می‌کند و نظارت‌های آن در بخش‌های مختلف می‌تواند باعث ایجاد انضباط و شفافیت شود.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بر نظارت و کنترل بیشتر دیوان محاسبات کل کشور برای پاسداری از بیت المال در خوزستان تأکید کرد.

وی در ادامه بر اقدامات پیشگیرانه دیوان محاسبات کل کشور برای کاهش تخلفات و تعاملات دوجانبه با دستگاه های اجرایی اشاره و افزود: کنترل و نظارت‌ها در دیوان محاسبات کشور بیش از پیش باید نظامند و هوشمند شود تا از طریق آن شاهد بهبود عملکرد دستگاه‌های مختلف در کشور باشیم.

وی افزود: در بخش تخصیص بودجه و انضباط مالی نیاز داریم نگاه ویژه به استان شود و آسیب های به جا مانده از جنگ مانع از شتاب در توسعه شده است. انتظار ما این است دیوان محاسبات بصورت دلسوزانه در مقام رفع آسیب‌ها و معضلات حمایت های لازم را داشته باشند.

منتخب مردم اهواز در مجلس دوازدهم بیان داشت: نظم بخشی ‌و تخصیص و حسابرسی کاربردی نظم بخشی ‌و تخصیص و حسابرسی کاربردی می‌تواند به حل مسائل خوزستان کمک کند. به حل مسائل خوزستان کمک کند.

انتهای پیام/341

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
  • واکنش کادرفنی استقلال به بیانیه بی‌سابقه باشگاه
  • دیوان محاسبات می‌تواند به حل مسائل خوزستان کمک کند