Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیوستن آلیسون دروازه بان برزیلی رم به لیورپول رکورد دیگری در نقل و انتقالات دنیای فوتبال ثبت شد.

به گزارش قدس آنلاین، در گذشته به ندرت رکورد نقل و انتقالات فوتبال شکسته می‌شد اما در شش سال اخیر این اتفاق مدام رخ می‌دهد و جدول گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال مدام دستخوش تغییر می‌شود.

پس از اینکه آلیسون گلر برزیلی با ۶۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون یورو به لیورپول پیوست و تبدیل به گران ترین دروازه بان تاریخ شد سایت بلیچرریپورت تصویری از از تیم منتخب گران ترین بازیکنان تاریخ فوتبال در پست های مختلف منتشر کرد.

تیم منتخب گران ترین بازیکنان تاریخ و قیمت هایشان به این شرح است:

دروازه بان: آلیسون بکر (برزیل - ۶۴.۸ میلیون پوند)

مدافعان: کایل والکر (انگلیس- ۵۰ میلیون پوند)، ویرجیل فن دیک (هلند - ۷۵ میلیون پوند)، جان استونز (انگلیس - ۴۷.۵ میلیون پوند) ، بنجامین مندی ( فرانسه - ۵۲ میلیون پوند)

هافبک ها: خامس رودریگوئز(کلمبیا - ۷۱ میلیون پوند)، پل پوگبا ( فرانسه- ۸۹ میلیون پوند)، کوتینیو (برزیل- ۱۴۲ میلیون پوند)

مهاجمان : کیلیان امباپه ( فرانسه - ۱۶۵.۷ میلیون پوند) ، نیمار (برزیل - ۲۰۰ میلیون پوند) ، کریستیانو رونالدو (پرتغال- ۹۹.۲ میلیون پوند)

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دروازه بان قدس آنلاین نقل و انتقالات فوتبال نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم