Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:16:36 GMT

نشست جهان ایرانی در خانه وارطان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۸۸۷۹

نشست جهان ایرانی در خانه وارطان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین نشست از سلسله نشست های جهان ایرانی، «محسن ثلاثی» درباره «جهان ایرانی وایران جهانی» سخنرانی خواهد کرد و درپایان جلسه به سوالات دانشجویان و حضار پاسخ خواهد داد. وی باز نشسته گروه انسان شناسی دانشگاه تهران و مترجم اثار بسیار مهمی در جامعه شناسی و انسان شناسی هست. ترجمه ثلاثی از ترجمه کتاب «فراسوی چپ و راست» اثر انتونی گیدنز برنده جایزه کتاب سال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کتاب «جهان ایرانی ...» کتاب برگزیده دانشگاه تهران در ۱۳۷۹ شناخته شد و ترجمه «تو تالیتاریسم» از هانا ارنت، «کالبد شناسی چهار انقلاب»  از کرین برینتون، «زبان و اسطوره» از ارنست کاسیرر،«پیامدهای مدرنیته» از انتونی گیدنز و ده‌ها کتاب دیگر از جمله ترجمه های وی است.

این نشست ساعت پنج بعداز ظهر شنبه سی ام تیر در خانه گفتمان شهر (خانه وارطان) واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ برگزار می شود.

کد خبر 4351955 مهرنوش محمدزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست هم اندیشی معرفی کتاب فلسفه نشست علمی فعالیت های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تازه های نشر فلسفه اسلامی شهادت امام صادق ع علوم انسانی امام صادق ع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دین اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد