Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» بهروز نعمتی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ایجاد نقشه راه اقتصاد با ثبات توسط هیئت دولت، گفت: با توجه به اینکه حوزه اجرایی کشور در دست دولت بوده خط مقدم این جبهه نیز دولت است و دولت باید سازوکارهای مناسبی برای برون رفت از این فضا و شرایط ایجاد کند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت با این تیم اقتصادی و ترکیب کابینه نمی تواند منویات مقام معظم رهبری و خواسته های مردم را به منصه ظهور برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ناچار است تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

وی با بیان اینکه علیرغم وجود لابی های قوی پشت انتخاب برخی اعضای تیم اقتصادی اما دولت ناچار است تیم اقتصادی خود را ترمیم کند، ادامه داد: اگر دولت تیم اقتصادی خود را ترمیم نکند هیچ اتفاقی در حوزه تحول اقتصادی رخ نمی دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: گاهی ممکن است که برخی تیم های ورزشی با یک ترکیب تهاجمی، دفاعی و یا تلفیقی از هر دو وارد بازی شوند که دولت نیز باید از این الگو استفاده کرده و در شرایط فعلی تعویض خود را انجام دهد.

برخی اعضای تیم اقتصادی دولت بی انگیزه بوده و خسته هستند

وی افزود: برخی اعضای تیم اقتصادی دولت بی انگیزه بوده و خسته هستند و شرایط کشور را آنگونه که باید درک نمی کنند، بنابراین ممکن است که در زبان و دغدغه لفظی این موضوع باشد اما عملا برخی از اعضای دولت شرایط فعلی را درک نمی کنند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی اتخاذ برخی تصمیم های ناصحیح توسط تیم اقتصادی دولت، تصریح کرد: برخی اعضای تیم اقتصادی دولت بیشتر به دنبال این هستند که اهداف خود را پیاده کنند و در این راستا نمی توانند اهداف اقتصادی کشور را پیش ببرند

منبع: نماینده

کلیدواژه: اقتصاد بهروز نعمتی لابی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در مجلس یازدهم دست لابی‌های پنهان را بستیم»، گفت: بعد از ۴۵ سال تمام جداول بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«ملت عزیز ایران، این تحول را جدی بگیرید! 

‏تمام جداول ریز و درشت بودجه، پس از ۴۵ سال، از پشت درهای بسته خارج شد و شفاف به صحن علنی مجلس آمد. معتقدیم ریال به ریال بودجه کشور حق‌الناس و متعلق به عموم مردم است. در مجلس یازدهم، دست لابی‌های پنهان را بستیم.»

امسال برای اولین بار مجلس جدوال بودجه ۱۴۰۳ را در صحن علنی بررسی کرد. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی، تنها احکام و سقف منابع و مصارف لوایح بودجه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گرفت.

بررسی جداول در مجلس نیز براساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛ بدین شکل که ابتدا مجلس بخش اول لایحه بودجه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند و بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌رسد.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد؛ امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه به پایان رسید و برای اعمال نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم