Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه رازی، محمدابراهیم اعلمی آل آقا در نشست کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه رازی گفت: به طور معمول جلسات هیات امنا دانشگاه دو مرتبه در سال برگزار می شود.

وی افزود: در جلسات کمیسیون دائمی، دستوراتی که نیاز جدی برای اجرا در دانشگاه دارد باتوجه به تمهیدات لحاظ شده تدوین و آماده می شود و پس از تصویب در جلسه کمیسیون دائمی، در دستور کار هیات امنا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه رازی با بیان اینکه سیاست گذاری دانشگاه مبتنی بر مصوبات هیات امنا شکل می‌گیرد، تاکید کرد: موارد لازم در جلسه هیات امنا مطرح و با تایید هیات امنا مصوبات را اجرایی می کنیم.

 اعلمی آل آقا گفت: بازنگری در نمودار سازمانی دانشگاه و هدفگذاری برای دستیابی به دانشگاه نسل سوم از مهمترین دستورهای این جلسه بود.

وی بررسی آیین نامه‌ پایه‌های سنواتی و پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی متناسب با شرایط جدید حاکم بر آموزش عالی را از دیگر دستور کارهای این جلسه عنوان کرد.

کد خبر 4352436 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اعضای هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران منصور غلامی حکم انتصاب پذیرش دانشجو سازمان سنجش دانشگاه پیام نور اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی کارشناسی ارشد دوره دکتری دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تعطیل‌شدن درمانگاه خاتم الانبیاء طی چند روز گذشته، گفت: تعطیلی این مرکز درمانی توسط هیات امنا به دلیل اختلافات با دانشگاه علوم پزشکی رخ داده که باتوجه به خدمات مورد نیاز شهرستان و رایزنی انجام شده فعالیت آن طی چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این درمانگاه از قبل توسط وزارت کشور صادر می‌شد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه نحوه فعالیت مراکز درمانی باید زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق دستورالعمل خاص باشد، از پارسال پیگیری در صورت تمدید مجوز فعالیت با مساعدت دانشگاه و هیات امنا انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و موافقت فرمانداری مجوز ۶ ماهه این درمانگاه طی چند روز آینده آماده و تا این مدت نیز با نامه فرمانداری فعالیت دوباره درمانگاه شروع می‌شود.

عباسی یادآور شد: باتوجه به نیاز شهرستان و خدمات درمانی این درمانگاه تعطیلی آن توسط هیات امناء قابل قبول نیست و تلاش می‌کنیم ضمن برآوردن انتظارات دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع اختلافات موجود توافق حاصل شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • پاک تراشی الیمالات نور مورد توافق سازمانی نبوده است
  • پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود