Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:35:26 GMT

حریق گسترده دریک واحد صنعتی در تاکستان اطفا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۹۲۶۹

حریق گسترده دریک واحد صنعتی در تاکستان اطفا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی آتش سوزی در یک واحد صنعتی تولید مواد شیمیایی در تاکستان، مدیریت بحران استانداری و نیروهای امدادی مشتمل بر آتش نشانیهای قزوین،الوند،تاکستان،اقبالیه و...  در محل حادثه حضور یافته و حریق را اطفا کردند.

مهدیخانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان در این خصوص گفت: این شرکت یکی از بزرگترین واحدهای تولید انواع رزین در کشور است و با توجه به وجود مواد اولیه قابل اشتعال مانند تولوئن،متانول، استایرن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..احتمال آتش سوزی و حتی انفجار در این گونه واحدها بسیار بالاست.

وی با اشاره به حادثه نشت اسید از یک انبار نگهداری مواد در شهر صنعتی البرز که هفته پیش رخ داد، افزود: از آنجا که بسیاری از صنایع مستقر در استان بالقوه خطرآفرین هستند، باید تیمهای واکنش سریع که از کارکنان آموزش دیده واحدهای صنعتی هستند در آن واحدها مستقر شوند که اقدامات اولیه این حرکت با ارزش انجام گرفته و دردستور کار است.

مهدیخانی بیان کرد: خوشبختانه مطالعات خطر پذیری صنایع در سطح استان توسط اداره کل مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته که واحدهای پر خطر به همراه فهرست انواع مواد خطرناک انها مشخص شده اند.

این اطلاعات در خنثی سازی نشت اسیددر شهر صنعتی و اطفا حریق و جلوگیری از انفجار در حادثه شب گذشته در تاکستان بسیار کار آمد بود.

کد خبر 4352439

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی استانداری قزوین بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد دهه کرامت مشهد شیراز یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6094808

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم