Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@04:48:27 GMT

140 تن باميه مهران به بازار مي آيد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۹۳۰۹

140 تن باميه مهران به بازار مي آيد

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي مهران پيش بيني کرد که تا اخر فصل تابستان بيش از 140 تن باميه از مزارع اين شهرستان به عنوان قطب اصلي اين محصول برداشت و در بازارهاي استان عرضه شود.

حسن مرادي روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: آب ، خاک و اقليم مناسب از ديرباز تاکنون مهران را به عنوان يکي از مراکز اصلي کاشت و برداشت باميه در استان ايلام مطرح کرده است به نحوي که باميه توليدي آن بيشترين تقاضاي را در بازار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه 35 هکتار از اراضي کشاورزي مهران به کشت باميه اختصاص يافته است، اضافه کرد: 140 تن باميه به ارزش 12 ميليارد ريال در شهرستان برداشت مي شود.
مدير جهاد کشاورزي مهران افزود: 130 نفر در اين شهرستان در زمينه برداشت اين محصول که تا اخر تابستان ادامه دارد فعاليت مي کنند.
شهرستان مهران با 11 هزار هکتار زمين زراعي از مراکز کاشت بسياري از محصولات گرمسيري است.
/6034 /7177
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت توت فرنگی در بابلسر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی بابلسر با اشاره به آغاز برداشت توت فرنگی در این شهرستان  گفت: پیش بینی می شود امسال ۲۱ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شود.

 نصراله پورحسین باقری سطح کشت توت فرنگی در بابلسر را ۸۰۰ هکتار اعلام کرد و افزود: محصول دهی توت فرنگی  دراین شهرستان با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی بسیار مطلوب است.

وی تعداد بهره برداران توت فرنگی در بابلسر را هزار و ۳۳۷ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: برداشت این محصول که بیشترین رقم کشت شده آن کاماراسو است از اوسط اسفند آغاز شده ، تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • تولید 21 هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • آغاز برداشت توت فرنگی در بابلسر
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز