Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ابراهیمی مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به مراسم اختتامیه طرح یاوران ولایت بیان کرد: طرح یاوران ولایت ویژه پسران با اجرای برنامه های معین شده به پایان رسید و روز شنبه ۳۰ تیرماه، افتتاح این طرح ویژه دانش آموزان دختر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برنامه های اجرا شده طی این دوره شامل آموزش برنامه های کارگاهی با مفاهیم آتش به اختیار، کلاس های تشکیلاتی، جذب، سازماندهی، خلاقیت و ایده پردازی، دشمن شناسی رسانه ای بود.
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: همچنین برگزاری انتخمجمع علوی با رأی دانش آموزان طی این دوره بود که در خلال این انتخابات رئیس، نائب رئیس، بازرس، منشی و نماینده مجمع انتخاب می شوند و این ۵ عضو به عنوان نخبگان استان در کنگره ملی همفکری آینده سازان کشور شرکت خواهند داشت.
ابراهیمی عنوان کرد: از دیگر برنامه های این دوره یادوارهذشهدا با حضور راوی دوران دفاع مقدس از استان البرز، توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی با مشارکت معاونت بهدلشت و معاونت فرهنگی سپاه و نیز توزیع کتاب کار تشکیلاتی بین دانش آموزان بود.
گفتنی است مراسم اختتامیه طرح بزرگ یاوران ولایت ویژه دانش آموزان پسر، صبح روز جمعه ۲۹ تیرماه سالجاری با حضور سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، معاونان و فرماندهان سپاه نواحی در اردوگاه شهیدرجایی محمدشهر استان البرز برگزار شد.
1010/ت30/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیروهای خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل میکنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند کخه موفق شدیم با همراهی دستگاه های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

کد خبر 6093459

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین