Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرداربهرام نوروزی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه های ناجاست که ارتباط بسیار گسترده ای با جامعه دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در سال های اخیر خدمات دهی به مشمولان، همسو با فناوری های نوین بوده و این اقدامات کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را  نسبت به سال های گذشته در پی داشته است.

 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا  خاطرنشان کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم تاکنون ثبت 26 مورد از امور وظیفه عمومی در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) واگذار شده که با انجام این امر، ارائه خدمات به مشمولان در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

سردار نوروزی با بیان این مطلب که آمار مراجعه مشمولان به سازمان وظیفه عمومی به نسبت سال های گذشته،ر وزانه به کمتر از500 نفر رسیده است، افزود: راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی خروج از کشور، تاثیر بسزایی در کاهش سفرهای بین شهری، صرف جویی در وقت و هزینه داشته است.

وی اشاره کرد: با فعال سازی بخش خدمات مشاوره پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره 096480 توانسته ایم مشاوره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: بخش خدمات الکترونیک این پایگاه و سامانه پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره110206010، امکان استعلام آخرین وضعیت خدمتی را برای مشمولان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد

عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به همراه رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و رئیس اداره محیط زیست از روند تولید رب گوجه فرنگی در ۳ کارخانه بازرسی کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: این بازدید با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه و نظارت بر رعایت سلامت و بهداشت در روند تولید رب گوجه فرنگی در این ۳ کارخانه صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید با بررسی میدانی که صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت سلامت و بهداشت تولید محصول رب گوجه در ۲ کارخانه، نسبتا مناسب بود؛ اما یک کارخانه دارای نواقص بهداشتی بود که به صورت حضوری در همین بازدید اخطار رفع آن نواقص، کتبا به تولید کننده ابلاغ شد.

عمرانی تاکید کرد: نظارت بر سلامت و بهداشت عمومی در عرصه تولید از اولویت های دستگاه قضایی است و با کسانی که اقداماتشان حسب گزارش کارشناسی ادارات متولی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب شود، برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد