Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@17:52:08 GMT

جوان بوکانی در زرینه رود بوکان غرق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۹۷۱۲

جوان بوکانی در زرینه رود بوکان غرق شد

ظاهر فیضه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوان 26 ساله که به همراه خانواده خود برای استراخت و تفریح به کنار زرینه رود رفته بود، به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه شد.
وی ادامه داد: با تماس خانواده جوان غرق شده با امدادگران و غواصان هلال احمر و کانون امداد و نجات ساتیار شهرستان بوکان، هفت نفر از غواصان و امدادگران به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امدادگران با تلاش چند ساعته توانستند جنازه جوان بوکانی را از آب بیرون بکشند.
به گزارش ایرنا، این نخستین فرد در شهرستان بوکان است که در آب های روان غرق و جان خود را از دست می دهد.
امسال تاکنون بیش از 10 نفر در رودخانه زرینه رود غرق شدند.
7510/3093/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امداد و نجات خانواده هلال احمر جوان غرق جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان آزاد شد

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ امید رضائی، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع از یک مورد آدم ربائی در شهرستان کهنوج،رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی  هویت آدم ربایان مشخص گردید و موفق شدیم با استفاده از ظرفیت مصلحین و سران طوایف فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم ربایان رهایی یابد.

 وی علت و انگیزه  گروگانگیران را مسائل مالی برشمرد و افزود: در این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمان صادر گردیده است .

دیگر خبرها

  • جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان آزاد شد
  • دختر گمشده در جنگل دشت شاد کالپوش پیدا شد
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز