Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: با حمایت مسئولین در ۵ سال اخیر در امر اعزام و میزبانی راهیان نور بسیار موفق عمل کرده ایم به طوری که برای تداوم این رویه باید گام برداشت چون کاروان های راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب است

 وی ادامه داد: سال گذشته نزدیک به ۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف و ۳۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در استان نیز میزبان ۲۲۲ هزار زائر از ۲۸ استان به جز استان های هرمزگان، بوشهر و زاهدان بودیم که ظرف ۵۰ روز از یادمان های استان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی افزود: در پاییز سال گذشته نیز ۳۹ هزار دانش آموز از استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و ۲۷ هزار دانش آموز نیز از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال سهمیه اعزام استان ۸ هزار نفر بود، خاطرنشان کرد: با استقبال زائران و همچنین حرکت خودجوش مردم در نوروز ۹۷ نزدیک به ۱۲ هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فضاسازی مناسب یادمان های شهدا در استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: حتی اگر بهترین میزبانی و اسکان را نیز فراهم کنیم، در صورت نبود یادمان های مناسب و جذاب نمی توانیم در امر جذب زائران موفق باشیم.

وی یادآور شد: آذربایجان غربی یک استان امنیتی بوده و گردشگران و زائران می توانند هر کدام یک سفیر بوده تا قابلیت های استان ما را در کشور انعکاس دهند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور