Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم بهره مند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنترل صحت عملکرد ترازوهای صنفی در سطح استان بوشهر را در دستور کار داریم و از ابتدای امسال این طرح اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از مصرف کنندگان، طرح کنترل صحت عملکرد ترازوهای صنفی از ابتدای سال جاری، شروع و در مدت سه ماهه نخست سال، سه هزار و ۷۲۱ ترازو، مهر تایید کارشناسان استاندارد را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: طبق قوانین ملی استاندارد ایران، ادارات کل استاندارد موظفند، سالی حداقل یک بار،کالیبراسیون اوزان سبک را طبق استانداردهای موجود انجام دهند.

وی ادامه داد: این طرح هر ساله به تفکیک شهرستان انجام و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در طول سال، ترازوهای سبک تمامی شهرستان‌های سطح استان، مورد کالیبراسیون قرار خواهند گرفت.

بهره‌مند افزود: در سه ماهه نخست سال جاری، ترازوهای سه شهرستان بوشهر، دشتستان و گناوه مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار گرفته و ترازوهای صنوف سایر شهرستان‌ها نیز در ماه‌های آینده، مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی بیان داشت: این طرح در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان بوده و در صورت معیوب بودن ترازوی واحدهای صنفی مهلت قانونی برای رفع نواقص داده می شود.

کد خبر 4352481

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد دهه کرامت مشهد شیراز یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید