Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، سومین روز یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با برگزاری رقابتهای تیمی کاتا و کومیته مردان و زنان در حال پیگیری است که تیم کومیته پسران کشورمان موفق به راهیابی به فینال و تیم کاتا پسران به مسابقه رده بندی را یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم کومیته با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری در این رقابتها حضور یافت که ابتدا ۳ بر صفر تیم فرانسه را شکست داد و بعد ۲ بر صفر از سد تیم مالزی گذشت و در نیمه نهایی موفق شد ۳ بر صفر بر تیم لهستان غلبه کند و راهی فینال شود. تیم کومیته كشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.

تیم کاتا پسران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی ، علی زند و میلاد دلیخون مقابل تیم ژاپن قرار گرفت و با شکست به دیدار رده بندی راه یافت. این تیم فردا برای کسب مدال برنز مقابل تیم سریلانکا قرار خواهد گرفت .

همچنین تیم کومیته تیم زنان با ترکیب آویشن باقری، نفیسه گلشنی، بهنوش نجفی و شبنم واحدی مقابل تیم ایتالیا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با شکست ایتالیا مقابل فرانسه، تیم دختران کشورمان از دور رقابتها کنار رفتند.

رقابتهای فینال و رده بندی مسابقات فردا برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجويان جهان با حضور 239 كاراته كا از 33 كشور از 28 تا 31 تیر در ژاپن برگزار مي‌شود.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشجویان کاراته کومیته مدال نقره رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عبدی مقابل آکژول محمودوف

نماینده کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم مقابل آکژول محمودوف شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۳ کشتی‌گیر حضور دارند، امیر عبدی نماینده کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی مقابل آکژول محمودوف دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان بر روی تشک رفت که با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و راهی رده‌بندی شد.

عبدی در دور نخست با علی محمد ال عبوداح از عراق سرشاخ شد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در کشتی دوم مقابل ساجان از هند روی تشک رفت و با اقتدار نتیجه هشت بر صفر را کسب کرد تا به نیمه‌نهایی صعود کند.

کد خبر 744783

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود
  • دست عبدی از مدال کوتاه ماند
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دادمرز نقره‌ای شد 
  • شکست عبدی مقابل آکژول محمودوف
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو