Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:22:32 GMT

درخواست حزب ندا از عارف

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۰۲۴۵

درخواست حزب ندا از عارف

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن نامه حزب ندای ایرانیان خطاب به «محمدرضا عارف»، رییس فراکسیون امید، به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدرضا عارف

ریاست محترم فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

همانطور که مستحضر هستید این هفته طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه حضرتعالی همواره نگاه مثبتی به جوان گرایی داشته و در بررسی کلیات هم از این طرح حمایت کردید. اما متاسفانه برخی از همکاران شما در فراکسیون امید مخالف جدی این طرح بوده و شنیده های ما حکایت از این دارد که قصد دارند در مخالفت با طرح منع به کارگیری بازنشستگان به صورت جدی وارد عمل شوند.

با توجه به این که عبور از مشکلات کشور نیازمند استفاده از ظرفیت های جدید مدیریتی بوده و عموم جوانان کشور چشم به بررسی این طرح در صحن علنی مجلس دوخته اند، مخالفت نمایندگان عضو فراکسیون امید، بازتاب بسیار منفی و نامناسبی در اذهان عمومی بر جای خواهد گذاشت.

لذا درخواست می شود حمایت از طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را به صورت مصوبه فراکسیون امید اعلام کرده و اجازه ندهید نام نمایندگان این فراکسیون در شمار مخالفان طرح قرار بگیرد.

امروز عملکرد فراکسیون امید زیرذره بین جوانان قرار دارد. امیدواریم فراکسیون امید، امیدوارکننده ظاهر شده و برگ درخشانی در کارنامه اش نقش ببندد.

حزب ندای ایرانیان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت صحن علنی مجلس قانون مجلس شورای اسلامی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند