Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کومیته تیمی مردان ایران موفق شد با شکست رقبای خود به فینال یازدهمین دوره رقابت‌های دانشجویان جهان راه یابد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سایت فدراسیون کاراته، تیم کومیته کشورمان در یازدهمین دوره رقابت های دانشجویان جهان ابتدا 3 بر صفر تیم فرانسه را شکست داد، سپس 2 بر صفر از سد تیم مالزی گذشت و در نیمه نهایی موفق شد 3 بر صفر بر تیم لهستان غلبه کند و به فینال راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم کومیته کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.
صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری ترکیب کومیته تیمی ایران را در این رقابتها تشکیل می دهند.
رقابت های فینال و رده بندی اوزان مختلف کومیته (مبارزه) و کاتا (اجرای فرم) امروز شنبه برگزار خواهد شد.
رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان از روز پنجشنبه 28 تیرماه در شهر کوبه ژاپن با حضور 239 کاراته کا از 33 کشور آغاز شده است.
ورزشی**9103**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت