Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با راهیابی تیم کومیته مردان ایران به دیدار فینال و مسجل شدن نشان نقره دیگری برای ایران پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، سومین روز یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با برگزاری رقابتهای تیمی کاتا و کومیته مردان و زنان در حال پیگیری است که تیم کومیته پسران کشورمان موفق به راهیابی به دیدار فینال و تیم کاتا پسران به مسابقه رده بندی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش تیم کومیته با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری در این رقابتها شرکت کردند که ابتدا ۳ بر صفر تیم فرانسه را شکست داد سپس ۲ بر صفر از سد تیم مالزی گذشت و در نیمه نهایی موفق شد ۳ بر صفر بر تیم لهستان غلبه کند و به فینال راه یابد.

تیم کومیته کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت. تیم کاتا پسران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی ، علی زند و میلاد دلیخون مقابل تیم ژاپن قرار گرفت و با شکست به دیدار رده بندی راه یافت و فردا برای کسب مدال برنز رو در روی تیم سریلانکا قرار خواهد گرفت.

همچنین تیم کومیته تیم زنان با ترکیب آویشن باقری، نفیسه گلشنی، بهنوش نجفی و شبنم واحدی مقابل تیم ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با شکست ایتالیا مقابل فرانسه تیم دختران کشورمان از دور رقابتها کنار رفتند.

رقابتهای فینال و رده بندی مسابقات فردا برگزار خواهد شد. یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور از ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ماه در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال 1402 برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند. پائز از ساعت 11 صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه 18 فروردین با حضور 16 بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه 28 فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های 2024 آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور