Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از واحدهای استان مشکل سرمایه در گردش دارند باید شرایط پرداخت تسهیلات به این واحدها فراهم شود. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، گودرز امیری صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان که با حضور معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم بروجرد و فرماندار بروجرد در این شهرستان برگزار شد، به تلاش دستگاه‌های اجرایی لرستان و بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزا اشاره کرد و اظهارداشت: با وجود زحمات زیادی که تاکنون در این بخش انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موقعیت لرستان را در بحث پرداخت تسهیلات اشتغالزا، تسهیلات فراگیر و روستایی مطلئب دانست و عنوان کرد: با توجه به وضعیت استان باید تلاش‌های بیشتری انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه اشتغال استان باید به طور جدی پیگیری شود، بیان کرد: باید جلسات کارگروه اشتغال به صورت منظم برگزار و روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد و در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال و به ویژه در بحث کارشناسی طرح‌ها باید اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار شود.

وی تثبیت اشتغال را مهمترین اولویت استاندار لرستان دانست و تصریح کرد: در زمینه تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم و از آنجا که بسیاری از واحدهای استان مشکل سرمایه در گردش دارند باید شرایطی فراهم شود تا از محل اشتغال فراگیر، سرمایه در گردش تسهیلاتی به این واحدها پرداخت شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است