Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:52:02 GMT

خواص درمانی گیاه گل پر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۱۱۵۹

خواص درمانی گیاه گل پر

پروفسور بهرامی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: اثر بخشی عصاره این گیاه در پیشگیری و درمان کولیت اولسراتیو در موش صحرایی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: این گیاه با داروی سولفاسالازین به عنوان دارویی استاندارد جهت درمان کولیت مقایسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهرامی افزود: گلپر کوهی به طور سنتی برای درمان برخی مشکلات دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا کنون هیچگونه مطالعه‌ای بر روی اثرات مفید این گیاه در کولیت اولسراتیو صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/ی

 

خواص گیاه گلپر کوهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه ارز درمانی بگیریم؟

طبق اعلام بانک مرکزی، متقاضیان ارز درمانی می‌توانند در صورت تشخصی پزشک داخلی و همچنین تایید از سوی وزارت بهداشت تا سقف ۱۰ هزار دلار ارز درمانی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، بیماران در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند تا سقف ۱۰ هزار دلار یا معادل آن ارز درمانی دریافت کنند. بر این اساس، بیمارانی که نیازمند سفر به خارج از کشور برای درمان خود هستند، پس از طی شدن مراحل تشخیص پزشک، تخمین هزینه درمان، تایید وزارت بهداشت و وثیقه‌گذاری، می‌توانند ارز درمانی دریافت و برای طی شدن مراحل درمان خود به خارج از کشور سفر کنند.

تشخیص پزشک معالج داخلی: بیماران و متقاضیان ارز درمانی در مرحله اول باید از سوی پزشک معالج داخلی، در صورت نیاز به استفاده از تکنولوژی و روش درمان خارج از کشور مورد تایید قرار بگیرند.

تخمین هزینه درمان: در مرحله بعد باید از سوی مرکز درمانی خارج از کشور هزینه درمان متقاضی برآورد و تخمین شده شود.

تایید وزارت بهداشت: پس از مراحل فوق فرد متقاضی درمان باید از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، مورد تایید قرار گیرد.

وثیقه گذاری: در این مرحله متقاضی باید معادل ۲۰ درصد از ارز پرداخت شده با نرخ مرکز مبادله را به عنوان وثیقه، امانت‌گذاری کرده و ارز درمانی مورد نیاز خود را دریافت کند.

قابل ذکر است؛ سقف پرداخت ارز درمانی مبلغ ۱۰ هزار دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر است. همچنین، ارز درمانی به دارندگان تابعیت و اقامت دائم خارج از کشور و اتباع خارجی مقیم ایران تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • توت خولان دریایی برای دیابت و چاقی مفید است
  • 37 خواص عالی این میوه و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • کلوس؛ گیاهی لاکچری با قیمت گزاف
  • این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند
  • هدفونی که وزوز گوش را درمان می‌کند!
  • خواص چغاله بادام این نوبرانه خوشمزه بهاری
  • بررسی علمی مهارکننده‌های دارویی در درمان سرطان کولورکتال انجام شد
  • بررسی مهارکننده‌های دارویی در درمان سرطان روده بزرگ