Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش‌فر صبح شنبه در بازدید از کلاس های سواد آموزی شهرستان دشتی اظهار داشت: در نیمه اول مردادماه سال جاری تمهیدات لازم برای اجرای طرح عملی نماز با هدف آشنایی حدود هزار و ۵۰۰ نفر از سواد آموزان دوره های مختلف با احکام و تصحیح قرائت نماز فراهم می شود.

وی بیان کرد: سال گذشته طرح آموزش عملی نماز «کلید بهشت» به صورت آزمایشی تنها در منطقه کاکی اجرا شد ولی امسال گسترش اجرای این طرح شامل ۳۰ درصد شهرستان‌های استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در دهه اول مردادماه سال جاری ۹۰ نفر از آموش دهندگان هم استانی در دو کلاس دو روزه توسط مدرسین اعزامی از حوزه تخصصی نماز در قم آموزش های لازم را فرامی گیرند.

وی به همکاری و مشارکت خوب ستاد اقامه نماز استان در اجرای آزمایشی طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم نامه بین معاونت سواد آموزی و ستاد اقامه نماز اجرای این طرح در۳۰ درصد شهرستان‌های استان با قوت هرچه تمام تر در دهه اول مردادماه ۱۳۹۷اجرایی می شود.

دانش فر در ارتباط با محتوای آموزشی این طرح نیز بیان داشت: همانند سال قبل کتاب «نماز کلید بهشت»، راهنمای آموزشی و لوح آموزشی(اپلیکیشن) سه منبع محتوایی این طرح است که در اختیار سواد آموزان قرار می گیرند.

وی با تاکید برگزاری هرچه با شکوه‌تر طرح نماز کلید بهشت در استان، گفت: به منظور تقویت انگیزه عوامل اجرایی، فعال ترین افراد مجری طرح «نماز کلید بهشت» انتخاب می شوند و با اهداء لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

کد خبر 4352564

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر دشتی سوادآموزی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • اجرای طرح تثبت شن‌های روان در ۱۵۰۰ هکتار در بورالان