Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:10:27 GMT

آپ‌آرت‌مان در خانه هنرمندان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۱۳۰۱

آپ‌آرت‌مان در خانه هنرمندان اجرا می‌شود

نمایش کمدی اجتماعی «آپ‌آرت‌مان» نوشته سپیده قربانی و با کارگردانی امیر شاه‌علی مردادماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این اثر نمایشی که در ششمین جشنواره تئاترشهر حضور داشته است، با نگاهی طنز به برخی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشنامه این اثر نیز چندی پیش در مراسم جایزه اکبر رادی به عنوان یکی از متون برگزیده معرفی شده و همچنین در جشنواره تئاترشهر کاندیدای چند جایزه بوده است.

 محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، فائقه شلالوند، سهیل بابایی، مهناز مهدی‌زاده، امیر شاه‌علی از جمله بازیگران این نمایش هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

نمایش«آپ‌آرت‌مان» از یازدهم مردادماه بروی صحنه رفته و پیش‌فروش اینترنتی بلیت اثر از روز یکشنبه 31 تیرماه همراه با تخفیف‌های ویژه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خانه هنرمندان تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه هنرمندان تئاتر خانه هنرمندان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور