Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@13:42:37 GMT

پرستو صالحی داغدار شد+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۱۴۹۸

پرستو صالحی داغدار شد+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

پرستو صالحی در توضیح این عکس نوشت:

برکت از کومه رفت

رستم از شاهنومه رفت ..

عمه ام هم عمه ام بود هم مدیر مدرسه ام هم ... خدایا عزیزم و به آغوش تو سپردم...

بزرگتر‌ها برکت و رحمت زندگی ما هستن هر کدوم که میرن انگار یکی از ستون‌های خونه دیگه نیست روحت شاد خانم صالحی سفرت به خیر به آقاجون خان جان نازنین خاله نسرین به پدرم سلام منو برسون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

​http://www.parsnews.com

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مدرسه عکس پارس صالحی پرستو داغدار پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به بارش باران در نقاط مختلف این استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی گفت: تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز بارندگی در شهرستان‌های جنوبی استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بیشترین میزان بارش رحمت الهی مربوط به شهرستان‌های فراشبند و فیروزآباد بوده که تاکنون 40 میلی‌متر بارش گزارش شده است که انتظار می‌رود اوج بارندگی‌ها تا امشب به 60 میلی‌متر برسد.

وی در ادامه با اشاره به غیرحضوری شدن مدارس 11 شهرستان استان، افزود: تمام نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان فارس نیز  آماده خدمت‌رسانی هستند؛ راهداری استان هم در 54 نقطه حادثه‌خیز نیز مستقر است.

غلامی همچنین با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه خسارت مالی و تلفات جانی گزارش نشده است، گفت: تمام مسیرهای مواصلاتی استان فارس باز است و رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: اگر خسارتی هم باشد ظرف 72 ساعت دستگاه‌ها به فرمانداری‌ها گزارش می‌دهند و اطلاع‌رسانی می‌کنند. همچنین به امور عشایر استان هشدار داده شده است که در زمان بارندگی کوچ نکنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • تحویل ۲۴۰ واحد از پروژه برکت بجنورد به پیمانکار جدید/احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد