Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن فعال مدیر حج و زیارت گیلان گفت: ۲۳۷ نفر از زائران گیلانی حج تمتع در قالب ۴ کاروان از شهر‌های آستارا، آستانه اشرفیه، رشت و روددسر امروز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مدینه منوره اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۲۳۸ زائر دیگر هم فردا اعزام خواهند شد افزود: زائری از لنگرود با ۸۳ سال سن مسن‌ترین و زائری ۱۳ ساله از آستانه اشرفیه جوان‌ترین زائران اعزامی امسال از گیلان به حج تمتع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/م.ع

زائران گیلانی عازم سرزمین وحی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت حج 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تپانچه کشورمان در سال ۱۴۰۳ با دعوت از ۹ ورزشکار آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هشتمین مرحله از اردوهای تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس 2024 و نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تپانچه در سال 1403 با دعوت 9 ورزشکار از 5 فروردین ماه در تهران آغاز شد و این اردو تا 15 فروردین ماه و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خورا در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • شالیکاران گیلانی لایروبی انهار را جدی بگیرند