Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- لابي قدرتمند اسرائيل در آرژانتين و شيلي با هر برنامه رسانه اي که عليه رژيم اسرائيل باشد مقابله مي کند، حتي اگر کار به تعطيلي آن برنامه يا شبکه کشيده شود. هيسپان تي وي در مستندي به سراغ اين موضوع رفته است.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه هيسپان تي وي، بر اساس اطلاعات جديد سازمان هاي DDHH(حقوق بشر) نقش اتاق بازرگاني آرژانتين-اسرائيل، وزير امنيت اين کشور و همسرش، معاون رئيس جمهور و رئيس موزه هولوکاست، دبير حقوق بشر و انجمني آلماني در خصوص همکاري با اسرائيل جهت رسيدن به اهداف خود در کشورهاي آرژانتين و شيلي دنبال مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مستند در پي آن است تا نشان دهد که فساد سازمان DAIA ، اصلي ترين سازمان صهيونيستي در آرژانتين و آزار و اذيت جامعه فلسطينيانِ در تبعيد، از نمونه مواردي است که پخش آن از تلويزيون آرژانتين منع شده است.
در ادامه اين مستند با مدير کانال TLV1 آرژانتين که به علت محکوم کردن جنايات ضد بشري اسرائيل توسط DAIA (اصلي ترين سازمان صهيونيستي در آرژانتين) تحت محاکمه است و مقامات فدراسيون فلسطين در شيلي مصاحبه خواهد شد.
مستند «ديکتاتوري خاموش: هژموني صهيونيست» به تهيه کنندگي پاتريکو سيميني و نيکولاس موراس
(به صورت مشترک)(Nicolás Morás& Patricio Simini) در شبکه هيسپان تي وي مراحل ساخت خود را سپري مي کند تا به آنتن پخش اين شبکه اسپانيايي زبان برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هيسپان تي وي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228354 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها