Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادگلی مدیر روابط عمومی و بین الملل از حضور مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس در شهرستان دهدشت و پیگیری آخرین وضعیت طرح پتروشیمی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جعفر ربیعی به همراه نماینده مردم شریف شهرستان دهدشت و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار دهدشت ضمن سفر به این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح پتروشیمی دهدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدل هاشمی نماینده مردم دهدشت در این بازدید ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در روند پیشرفت این پروژه خاطر نشان کرد: که جهت تسریع در تامین منابع و شتاب دهی به ساخت این طرح پتروشیمی آمادگی کامل برای پیگیری ها و همکاری های لازم را دارد.

در ادامه این بازدید جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از اهتمام، دلسوزی و جدیت نماینده محترم و مسئولان این شهرستان برای تسریع در  روند عملیات ساخت طرح پتروشیمی دهدشت ابراز امیدواری کرد: ظرف ۲ ماه آینده با رفع موانع موجود ، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین و شاهد پیشرفت در روند اجرای آن باشیم.

همچنین در جریان این بازدید مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس زمان مورد نیاز  اجرای طرح پتروشیمی دهدشت را حدود ۳۸ ماه اعلام کرد.

بر پایه این گزارش طرح پتروشیمی دهدشت با هدف تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن مواد پلی اتیلن در زمینی به مساحت ۱۰۲ هکتار در شهرستان دهدشت واقع در ۱۱۷ کیلومتری شهر یاسوج  مرکز استان کهگلویه و بویراحمد اجرا می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی خلیج فارس روابط عمومی مدیر روابط عمومی دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طول خط انتقال آب ۷۰ کیلومتر است که از آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی خلیج فارس تامین می‌شود.

عبدالحمید حمزه پور افزود: با اجرای این طرح بخش‌های کهورستان، رویدر و ۳۸ روستای شهرستان بندرخمیر با جمعیت سی هزار نفر، به منابع آبی پایدار دست می‌یابند.

وی گفت: برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید؛ تعمیر شکستگی خط انتقال آب بندرعباس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پیش بینی کرد تا شش ماه آینده این طرح به پایان برسد.

حمزه پور افزود: اکنون لوله‌های این خط انتقال خریداری و در مسیر تخلیه شده است.
به علت دو دهه خشکسالی و برداشت‌های بسیار از سفره‌های آبی زیرزمینی، منابع آبی در هرمزگان محدود شده است.

دیگر خبرها

  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد