Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان ، مدیرکل دفتر برنامه ریزی وتوسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان طی ارسال نامه شماره 42/10253ص مورخ 25/4/97 از محمود متقی معاونت فرهنگی وامورجوانان گلستان به منظور پیگیری امورجوانان و هماهنگی باسایردستگاهها به جهت هم افزایی فعالیتهای مرتبط باحوزه ازدواج وخانواده تقدیروتشکرنمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمتن نامه سیدجوادرضوی مدیرکل دفتربرنامه ریزی وتوسعه اجتماعی جوانان آمده است:   جناب آقای محمودمتقی معاونت فرهنگی وامورجوانان استان گلستان سلام علیکم بی تردید تلاش درجهت پیگیری امورجوانان و هماهنگی باسایر دستگاهها به منظور هم افزایی فعالیتهای مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده از جمله برگزاری کارگاههای آموزشی پیش ،حین و بعد ازازدواج ،نظارت برعملکرد مراکزتخصصی مشاوره و خانواده و اجرای برنامه ها و ماموریتهای وزارت ورزش وجوانان در این حوزه مرهون تلاشها و مساعی شما همکارگرامی می باشد. ازاین رو به پاس اهتمام ویژه جنابعالی درعملیاتی نمودن سیاست ها،برنامه هاوفعالیتهای مرتبط بااین دفترتشکرمی نمایم.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم