Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:09:11 GMT

نخستین پرواز زائران مناسک حج از فرودگاه زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۲۴۰۲

نخستین پرواز زائران مناسک حج از فرودگاه زنجان

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین پرواز زائران مناسک حج صبح امروز با حضور ۳۰۰ زائر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با ۹ ساعت تاخیر انجام شد.

فرامرز بابایی، مدیر کل حج و زیارت استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان گفت: اعزام زائران حج از امروز آغاز شده است و مقرر گردیده هشت کاروان امروز و فردا از فرودگاه زنجان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 2 کاروان دیگر هم از فرودگاه تهران اعزام می شوند، تصریح کرد: اعزام ها 31 مرداد و اول شهریور انجام می شود.

 

به گفته بابایی زائران مناسک حج مدینه قبل هستند و در مجموع 1330 زائر زنجانی به حج تمتع مشرف می شوند.

 

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: زائران استان در قالب 10 کاروان شامل هفت کاروان از زنجان، یک کاروان از قیدار، یک کاروان از ابهر و یک کاروان دیگر نیز به صورت مشترک از ابهر و زنجان اعزام  می شوند.

 

پرواز صبح امروز زائران به دلیل برداشت اشتباه خلبان مبنی بر اینکه فرودگاه زنجان امکانات پرواز در شب را ندارد، با 9 ساعت تاخیر انجام شد.

 

بنا به اعلام فرودگاه زنجان مشکلی در پروازها وجود ندارد و طی روزهای امروز و فردا چهار پرواز دیگر از فرودگاه زنجان انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت امام رضا ع آمریکا مساجد ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حج مجلس جشن های دهه کرامت اعزام حجاج نخستین اعزام مناسک حج تمتع مناسک حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا

 «حسام قربانعلی» افزود: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران