Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گناوه از احداث ۱۶۶ واحد مسکن روستایی برای مددجویان این شهرستان تا پایان امسال خبر داد. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، مراد شمس الدینی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای واحدهای مسکونی مددجویان با تاکید بر تامین سرپناه افراد تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: نداشتن مسکن مناسب و مقاوم از مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت است که با رفع این مشکل بسیاری از خانواده ها را می‌توان توانمند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی سالهای اخیر گام‌های خوبی در حوزه مسکن مددجویان برداشته شد، گفت: طبق تفاهم نامه منعقده میان کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امسال 166 واحد مسکونی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق محروم تحت حمایت امداد شهرستان گناوه احداث می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گناوه با بیان اینکه هزینه هر واحد مسکونی 350 میلیون ریال است تصریح کرد: بیش از 58 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتبار مورد نیاز است که بخشی از آن تاکنون از محل کمک خیران و افراد نیکو کار تامین شده است.

شمس الدینی با اشاره به ساخت واحد مسکونی ویژه مددجویان شهری گناوه افزود: 15 واحد احداث مسکن شهری امسال برای مددجویان تحت حمایت اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ضریب بالای محرومیت در روستاها، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده در اولویت ارائه خدمات کمیته امداد است تا با افزایش حمایت‌ها و خدمت‌رسانی به این مناطق شاهد توسعه و پیشرفت آنها باشیم.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ناصر چیتگر افزود : این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.   وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.   رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد بیان کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.   وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.   چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.   رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.   سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی