Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه هنر اصفهان برای دومین دورۀ پیاپی (دوره های ۹۴-۹۵ و ۹۵-۹۶) در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در دو شاخص پژوهش و وجهۀ بین المللی رتبۀ اول در بین دانشگاه های هنر کشور را کسب کرد.

به گزارش سرویس علمی ایمنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان، این دانشگاه موفق شد در دو شاخص پژوهش و وجهۀ بین المللی (تعداد مقالات با مشارکت محققان بین المللی، کنفرانس ها و همایش های بین المللی، نسبت اعضای هیئت علمی بین المللی به کل، نسبت دانشجویان خارجی به کل، نسبت اعضای هیئت علمی فارغ التحصیل دانشگاه های خارجی به کل، تفاهم نامه و قرارداد بین المللی عملیاتی شده) رتبۀ نخست را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  امتیاز پژوهش این رتبه بندی براساس تعداد مقاله WOS، تعداد ارجاعات و سرانه جمع تعداد مقالات (داخلی و خارجی) نسبت به اعضای هیئت علمی، مقالات ISC، تعداد طرح های برون سازمانی، سهم مقالات پر استناد از مقالات بین المللی، تعداد پتنت ها، تعداد مجلات نمایه JCR، تعداد مجلات نمایه ISC و تعداد کتاب های منتشره اعضای هیئت علمی داده می شود.
همچنین معیارهای امتیاز وجهه بین المللی به ترتیب وزن عبارتند از تعداد مقالات با مشارکت محققین بین المللی، کنفرانس ها و همایش های بین المللی (همایش رسمی با سخنرانی حداقل ۵ خارجی)، نسبت اعضای هیئت علمی بین المللی به کل، نسبت دانشجویان خارجی به کل، نسبت اعضای هیئت علمی فارغ التحصیل دانشگاه های خارجی به کل، تفاهم نامه و قرارداد بین المللی.
 معیارهای امتیاز آموزش این رتبه بندی نیز عبارتنداز تعداد محققان دارای مقالات داغ OIC، جوایز (بین المللی و خوارزمی و فارابی)، محققان دارای مقالات داغ WOS، نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجو، دانشجویان دارای جایزه المپیاد، فارغ التحصیلان دارای جایزه، نسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کل، نسبت استاد به کل اعضای هیئت علمی، نسبت دانشیار به کل و نسبت استادیار به کل.
 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک عملیات «وعده صادق» که اثبات‌کننده اقتدار و قدرت علمی ایران اسلامی به جهان بود، با بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این دانشگاه با ۳۳ هزار، ۲۵۰ هیئت علمی، ۶ واحد، ۲ مرکز و ۲۴ پردیس آموزشی تاکنون کارنامه درخشانی در حوزه آموزش عالی استان به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت هیئت علمی، کارمند و دانشجو از ظرفیت علمی و پژوهشی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر که با حضور استاندار فرهیخته و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، تأکید بسیار بر استفاده بهینه از ظرفیت علمی استان برای مرتفع کردن مشکلات و مسائل استان سیستان و بلوچستان به‌خصوص توسعه سواحل مکران انجام شده که در آخرین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اکثریت طرح‌ها و برنامه‌های مصوب شده با اولویت توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر مطالبات مقام معظم رهبری درباره توسعه سواحل مکران، افزود: اجرای برنامه‌های علمی و پژوهشی در طرح‌های اقتصادی و استفاده از پژوهش و اقتصاد دانش‌بنیان امکان موفقیت در این عرصه را بیش از پیش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد