Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما برای شما هم پیش آمده که در سفر به شهرهای شمالی کشور، برای اجاره ویلا دچار مشکل شوید، یا برای یافتن یک ویلای تمیز و امن با قیمت مناسب، چشم بسته به اجاره‌دهندگان گذری و آژانس‌های املاک محلی اعتماد کرده و از نتیجه این اعتماد، ناراضی باشید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام جاباما، بسیاری از علاقه‌مندان به سفرهای داخلی و آن دسته از مسافرانی که توجه ویژه‌ای به شهرهای شمالی کشور دارند با مشکل اجاره ویلا مواجه شده‌اند و رزرو بدون دردسر، سریع و مطمئن ویلا، اقامتگاه و کلبه‌های جنگلی را از نیازهای اصلی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در سال‌های اخیر و در پی افزایش آگاهی از مناطق بکر گردشگری کشور، اقبال عمومی نسبت به رزرو اقامتگاه‌های بومگردی و اجاره ویلا در شهرهای مختلف بیشتر شده است و این افزایش تقاضا موجب شده است که گاه یافتن ویلا و اقامتگاه دلخواه مسافران، سخت و حتی گاه غیرممکن شود. این موضوع در شرایط ویژه‌ای مانند تعطیلات نوروزی، تعطیلات چند روزه پایان هفته و ... محسوس‌تر است.

جاباما با درک نیاز مسافران شهرهای مختلف و به ویژه شهرهای شمالی، امکانی را فراهم کرده است تا مردم به راحتی و با چند کلیک ساده، ویلای خود را به صورت اینترنتی رزرو کنند.

به این ترتیب، چه در شرایط عادی قصد سفر به شهرهای شمالی کشور و رزرو ویلا و اقامتگاه را داشته باشید و چه در شرایط ویژه، جاباما خیال شما را بابت اجاره سریع و مطمئن ویلا راحت می‌کند.

این سامانه پاسخی است به مشکلاتی که مسافران با آن مواجه هستند؛ مشکلاتی چون:

نبود یک سامانه جامع سریع و امن برای رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه نبود قیمت مصوب و اعمال قیمت سلیقه‌ای از سوی صاحبان ویلا کمبود ویلای مناسب در شرایط ویژه مانند تعطیلات نوروز، پایان هفته وجود واسطه‌هایی که پروسه اجاره ویلا را پرهزینه می‌کنند و...

از  مزایای رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه از طریق جاباما هم، سهولت رزرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیلک ساده، پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل و امکان لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان است.

جاباما بهترین ویلا اجاره‌ای در شمال و اقامتگاه‌های دنج و راحت را در نقاط بکر ایران به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید با اطلاع از موقعیت جغرافیایی ویلا یا اقامتگاه، تعداد اتاق‌ها، قیمت اجاره برای هر شب و... اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید و علاوه بر این در قسمت مخصوص ثبت نظر، به ویلایی که اجاره کرده‌اید نظر بدهید تا دیگران با اطلاعات بیشتری برای اجاره ویلا یا اقامتگاه اقدام کنند.

پس اگر قصد سفر به شهرهای شمالی کشور و اجاره ویلا در شمال را دارید، همین حالا برای اطلاع از قیمت اجاره ویلا در شهرهای مختلف به جاباما سر بزنید و بدون هیچ دردسری، ویلا و اقامتگاه خود را اینترنتی رزرو کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جاباما شمال کشور ويلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین سال تحویل در یادمان شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان،مسئول سازمان اردویی و گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: آیین سال تحویل امسال نیز همانند سال‌های گذشته در یادمان‌های شلمچه، هویزه و فتح المبین برگزار می‌شود.
سرهنگ ایمان ممبینی با اشاره به آخرین وضعیت یادمان‌های استان و برنامه‌های راهیان نور در استان گفت: خوزستان دارای ۲۵ یادمان شهید است و با توجه به مصوبات ستاد مرکزی راهیان نور در حال حاضر ۱۴ یادمان در سطح استان برای میزبانی از راهیان نور سراسر کشور فعال است.
اگرچه هر سال در چنین ایامی شاهد حضور گسترده زائران از سراسر کشور بودیم، اما امسال باتوجه به ماه مبارک رمضان، مراجعه راهیان نور از خارج استان به حداقل رسیده، اما روزانه شاهد حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور از سراسر استان هستیم.
مسئول سازمان اردویی و گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: یادمان‌های شهدا در استان از آبان تا اسفندماه سال جاری روزانه بیش از ۴۰ هزار زائر را پذیرا بود، اما امید می‌رود پس از ایام ماه مبارک رمضان بازهم شاهد حضور پرشور کاروان‌ها به یادمان‌های استان باشیم.
خوزستان دارای ۱۴ یادمان شهدا است که یادمان‌های شلمچه، فکه، هویزه و فتح‌المبین در هر سال میزبان بیشترین زائران راهیان‌نور از سراسر کشور هستند.

دیگر خبرها

  • سال تحویل در شلمچه برگزار می شود
  • وزیر دادگستری یک کشور اروپایی مجبور به استعفا شد/ دلیل؟ اجاره آپارتمان پسرخوانده‌اش را از بیت المال داده بود! + عکس
  • آیین سال تحویل در یادمان شلمچه
  • خراسان رضوی در صدر رزرو اقامتگاه/ اجرای مراسم تحویل سال در هزار بقعه متبرکه
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در سراسر کشور
  • سطح قیمت ویلا در بازار املاک شمال
  • اسرائیل به پایان راه نزدیک است
  • شرکت طراحی ویلا و ساخت ویلا در شمال
  • ساخت بزرگترین شهربازی شمال کشور در آق‌قلا به مرحله اخذ مجوز رسید
  • اجاره روزانه خودرو برای مسافرت نوروزی مردم ایران!