Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهمین گزارش وزارت امور خارجه از نحوه اجرایی شدن برجام 26 تیر به این کمیسیون واصل شده است، گفت: هفته آینده از مسئولان وزارت امور خارجه دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون درباره این گزارش بحث و تبادل نظر شود.

وی با بیان اینکه آخرین وضعیت اجرای برجام پس از خروج آمریکا از این معاهده بین‌المللی در کمیسیون بررسی می‌شود، ادامه داد: باید مشخص شود سرنوشت 50 قراردادی که پس از انعقاد برجام، منعقد شده بود در شرایط فعلی چگونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس  با اعلام اینکه در جلسه هفته آینده کمیسیون از مسئولان سازمان انرژی اتمی نیز دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون،گزارشی از آخرین اقدامات این سازمان ارائه کند، اضافه کرد: مسئولان سازمان انرژی اتمی باید با حضور در کمیسیون آخرین اقدامات این سازمان برای رسیدن به 190 هزارسو را تشریح کند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: هفته آینده مسئولان وزارت‌خارجه که برای تشریح آخرین وضعیت اجرایی شدن برجام در کمیسیون حضور می‌یابند قطعاً گزارشی درباره آخرین وضعیت مذاکره با اروپایی‌ها  نیز به اعضای کمیسیون ارائه می‌کنند.

فلاحت‌پیشه از بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از تاسیسات هسته‌ای کشور خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات این کار از طریق سازمان انرژی اتمی هستیم که در روزهای آینده این بازدیدها انجام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای امور خارجه وزارت امور خارجه انرژی سازمان انرژی اتمی مجلس آمریکا برجام حشمت الله فلاحت پیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پارلمان یمن در بیانیه‌ای بر موضع استوار یمن در قبال موضوع فلسطین تاکید کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که هرگونه تشدید تنش آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن و پیامدهای ناشی از آن، با قاطعیت و غافلگیری غیرمنتظره‌ای مواجه خواهد شد که دشمنان یمن آن را پیش‌بینی نکرده یا انتظار ندارند.
 
یمن بار دیگر بر تعهد خود به صلح تاکید کرد و نسبت به اجرای طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی در منطقه هشدار داد.
 
مجلس یمن همچنین همگان را به هوشیاری و بسیج همه نیروها و اتحاد جبهه ملی برای مقابله با همه توطئه‌ها علیه کشور و ملت و ایستادگی قاطع در برابر متجاوزان و اشغالگران و حامیان آنها فراخواند.
 
نیروهای مسلح یمن روز جمعه (14 اردیبهشت‌ماه) از آغاز اجرای چهارمین مرحله از تشدید تنش با گسترش هدف‌گیری کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به سمت دریای مدیترانه خبر دادند.
 
این اقدام در پاسخ به دستورات سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله بود که گفت تا زمانی که اسرائیل به جنگ غزه پایان دهد و آمریکا حمله به یمن را متوقف کند، عملیات در دریای سرخ را تشدید خواهد کرد.
 
سید عبدالملک گفت: «اگر دشمن اسرائیلی و آمریکایی به ناسازگاری خود ادامه دهند، ما برای مرحله چهارم تشدید تنش آماده می‌شویم.»
 

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی