Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:55:36 GMT

كشف كالای قاچاق ميلياردی در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۲۹۵۸

كشف كالای قاچاق ميلياردی در زنجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده موفق شدند ۳ دستگاه خودرو را در محور بیجار به قیدار شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در این محور‌ها ۳ دستگاه خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ کردلو خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو‌ها در بازرسی از آن ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱۳۰ عدد هندزفری بی سیم، ۶۶ دستگاه گوشی تلفن همراه سامسونگ و ۱۲۰ کیسه کود شیمیایی اوره قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده بیش از یک میلیارد ریال است، گفت: ۳ متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کردلو در پایان اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.   انتهای پیام/ن   کشف کالای قاچاق در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان