Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-19@11:31:28 GMT

سردار شیرازی: جابجایی فرمانده سپاه شایعه است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۷۳۰۰۲

به گزارش«نماینده»،سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سوالی درباره شایعات مطرح شده در خصوص احتمال جابجایی سرلشکر جعفری از سمت فرماندهی کل سپاه گفت: بعضی‌ها شایعه کرده‌اند که فرمانده محترم کل سپاه ممکن است از سمت فرماندهی جابجا شوند، اینها همگی شایعه است و صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعلا به هیچ وجه چنین جابجایی و تغییری در برنامه نیست. حتما شایعه هم، کار و اقدام خوبی نیست چرا که مسئول و فرمانده و بدنه را سست می‌کند و این، قطعا مانع کار است.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه حتما باید جلوی این شایعات را گرفت، اظهار داشت: شایعه درست کردن هیچ فایده ‌ای ندارد چرا که هر چیزی اصول و روش خود را داشته و از طریق همین روش و اصول همه چیز پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه ممکن است در میان خودی‌ها هم کسانی باشند که چنین شایعاتی را از روی غفلت مطرح می‌کنند، تصریح کرد: البته دیگران از جمله رسانه‌های معاند و ضدنظام هم مشخصاً با مقاصد و رویکرد خاص خودشان در اینگونه شایعات می‌دمند، شایعاتی که مربوط به نیروهای مسلح، سپاه و نهادهایی است که اثربخشی زیادی دارند.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص جابجایی سردار آبرومند از معاونت هماهنگ کننده سپاه و معرفی سردار سلامی به عنوان سرپرست این معاونت و ارتباط این موضوع با شایعات درباره فرمانده سپاه، تاکید کرد: اینگونه انتصابات جزو اقدامات جاری هر فرمانده است و این انتصاب نیز جزو اختیارات فرماندهی سپاه است. این انتصاب در جهت عکس شایعه منتشر شده درباره جابجایی فرماندهی کل سپاه بود و نشان داد که سردار جعفری با قوت و برنامه در حال ادامه کار و فعالیت است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، محمد رضا قلندر شریف با اشاره به عملیات وعده صادق که مقتدرانه توسط سپاه پاسداران انجام گرفت و لبخند را بر چهره ملت‌های مظلوم و آزادیخواه عالم بویژه ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم غزه نشاند تقدیر و تشکر کرد.

شهردار مشهد خطاب به سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام افزود: اقدام همکاران شما، دل هر انسان آزاده و هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشورمان دارد را شاد کرد و حتی این اقدام شایسته و شجاعانه مورد تحسین و تمجید کسانی قرار گرفت که شاید گله‌های مختصری هم از برخی مدیریت‌های اجرای نظام دارند.

وی تصریح کرد: امروز توفیقی شد در محضرتان حاضر شدیم تا شادی خود را از این اقدام به جا و به هنگام که دل بسیاری را شاد کرد، تقسیم کنیم و به شما و همکارانتان خداقوت و دستمریزاد بگوییم.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی ضمن تشکر از حضور شهردار و دیگر همراهان، همه این موفقیت‌ها را عنایت پروردگار، لطف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودها رهبری عزیز انقلاب عنوان کرد و افزود: سپاه در همه عرصه‌ها برای دفاع از کیان انقلاب و ملت عزیز ایران لحظه‌ای تردید نداشته و ندارد و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا برای ثبات امنیت مردم ایثار و از خودگذشتگی می‌کند و این را وظیفه خود می‌داند.

کد خبر 6080423

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد