Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، خوانشگران این نمایشنامه، محمدرضا حزینی، محمود آمارلو، علی سعیدی و حدیث آنالویی هستند.
اوراق شناسایی درباره مردی است که مرتکب قتل شده، اما یک نفر دیگر را به اشتباه جای او بازداشت کرده اند. زمانی که قاتل اصلی خود را به نگهبان زندان معرفی و اعتراف می کند که او قاتل است، نگهبان از او اوراق شناسایی می خواهد و چون او این اوراق را ندارد، نگهبان نمی پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل برای اثبات گناه خود حتی وکیل استخدام می کند اما چون اوراق شناسایی ندارد او را دستگیر نمی کنند. 
علاقه مندان برای تماشای این برنامه می توانند روز شنبه ۳۰ تیرماه ساعت۱۸:۳۰ به مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابولفتوح رازی واقع در شهرری، میدان نماز داخل محوطه فرهنگسرای ولا مراجعه کنند.
این برنامه به همت هنرمندان شهرری، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمايش اوراق شناسايي ارشاد شهرري خوانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا

براساس آنچه که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از کارنامه‌ی روش نوین تامین نقدینگی این سازمان در سال ۱۴۰۲ ارائه کرده، ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا واحد‌های زیرمجموعه ایمیدرو طی سال گذشته در بورس کالا، از ۱۴۷ هزار میلیارد ریال (١۴ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان) عبور کرده است.

به گزارش ایسنا، گواهی سپرده شمش طلا، روشی نوین در جذب نقدینگی و منابع مالی در حوزه تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی است که توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ابداع و با همکاری بورس کالا و یکی از بانک‌های کشور (به عنوان خزانه‌دار)، از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا

طبق آمار شده توسط ایمیدرو از عملکرد سال ١۴٠٢، در مجموع سالی که گذشت بالغ بر ۴۲ میلیون و ۱۰۴هزار گواهی سپرده شمش طلا به ارزش بیش از ۱۴۷هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال (بالغ بر ١۴ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان) معامله شد که برابر با ۴۲۱۰ کیلوگرم شمش فلز زرد رنگ بوده است.

طبق آمار، کل "شمش عرضه شده" ایمیدرو (مربوط به واحد‌های طلای موته و زرشوران) ١٨٢۵ کیلوگرم بوده در حالی که "معاملات انجام شده" بر روی اوراق گواهی سپرده، با رشد بیش از دو برابری به ۴٢١٠ کیلوگرم رسیده است.

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • عکس | سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خوانند
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا