Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره ورزش و جوانان فریمان گفت: این کشتی گیران از شهرهای تربت جام ،تبادگان ، فریمان ، فرهادگرد ، سفیدسنگ، قلندرآباد ،درگز و قوچان در این رقابت ها حضور داشتند.

اکبر صیامی افزود: این رقابت ها به صورت قندی در گود کشتی با چوخه شهدای شهرفرهادگرد برگزار شد

وی گفت: قند اول و دوم را  به ترتیب جعفر پهلوان از مشهد مقدس و حجت رهنما از قوچان کسب کردند و قند سوم را اکبر امیری و حسین عسکری هر دو از فریمان به خانه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10میلیون تومان برای جوایز قنداول تا سوم توسط خیرین و مسئولان شهرفرهادگرد و فریمان به این مسابقات اختصاص یافت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فریمان کشتی با چوخه خراسان رضوی کشتی ورزش فریمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، در این مسابقات که امروز به میزبانی شهر خانلق شیروان در محل گود ورزشی شهید ابراهیمیان برگزار شد، ۲۷۰ چوخه کار از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در چهار وزن ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۰۰+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان
وزن ۷۴ کیلوگرم: مهدی عطایی از سرخس مقام اول، علی عباسی از اسفراین مقام دوم، حسن موسی زاده از قوچان و موسی باغچقی از بجنورد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
وزن ۸۴ کیلوگرم: امین باغچقی از بجنورد، میلاد رضایی از قوچان و حامد قرایی از تربت جام به ترتیب اول تا سوم شدند.
وزن ۹۶ کیلوگرم: حسن نیکنام از قوچان مقام اول، مصیب براتی از تربت جام مقام دوم و حامد میرزاپور از تربت جام و محمد عسگری از فریمان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: احمد یزدان پناه از کلات مقام اول، رضا حسن زاده از شیروان مقام دوم، حسن عباسپور از فاروج و بهزاد اعتمادی از قوچان مشترکا سوم شدند.
به نفر اول سنگین وزن هم یک راس اسب به ارزش ۳۰ میلیون تومان و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰ میلیون، نفر دوم ۸ میلیون نفر سوم ۶ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا شد.
اولین دوره مسابقات کشتی باچوخه کشوری با حضور ۲۷۰ چوخه کار از پنج استان در گود شهید ابراهیمیان شهر خانلق شیروان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا