Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه نشست کلان منطقه ۶ آمایش کشور در دانشگاه علوم‌پزشکی اراک برگزار شد گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ۱۰  قطب تقسیم  شدند. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ استانها مرکزی نظرات

حسن طاهراحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک در حاشیه نشست کلان منطقه 6 آمایش کشور با اشاره به برگزاری این همایش به میزبانی شهر اراک اظهار داشت: همایشی که در دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال برگزاری است مربوط به قطب ششم کلان مناطق کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به 10  قطب تقسیم  شدند که قطب ما مربوط به قطب ششم است که ترکیبی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اراک، قم، البرز، قزوین، زنجان و دانشکده‌های علوم پزشکی ساوه و خمین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: امروز همایشی برگزار شده که در آن تمام مسئولان آموزشی، پژوهشی و روسای این دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها در محل دانشگاه علوم پزشکی اراک شرکت کردند.

طاهراحمدی بیان کرد: اهدافی را که این همایش دنبال می‌کند این است که مشکلات آموزشی و پژوهشی را کلان منطقه ششم بررسی کرده و راهکارهایی ارائه دهد که اگر سایر مناطق هم اینگونه مشکلات را در بحث آموزش دارند برطرف شود.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف استخراج مشکلات بوده و سپس هدف دوم ارتقای مسائل پژوهشی و در نهایت کیفی‌سازی مسائل آموزشی است که به جای افزایش رشته‌ها در داشنگاه‌ها کیفیت را افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: پژوهش یکی از ارکان وزارت بهداشت و درمان است که ما در واقع پژوهش و تحقیقات را به گونه‌ای رواج دهیم که حرف اول را در قطب 6 منطقه بزند و با توجه به ارتقای تحقیقات شاهد تولید ثروت باشیم.

طاهراحمدی با اشاره به مهم‌ترین مشکل مطرح شده، گفت: مهم‌ترین مشکل مطرح شده بر این محور است که در بعد آموزشی در سال‌های گذشته بیشتر به کمیت توجه شده و امروز به این نتیجه رسیدیم که تنها ارتقای کمیت اهمیت ندارد و باید به دنبال کیفی‌سازی باشیم.

انتهای پیام/ح   

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور