Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسنلو معاون استاندارد سازمان هواپیمایی کشور در نشست خبری نخستین نمایشگاه فرصت‌های طلایی و ساخت قطعات صنعت هواپیمایی با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: نخستین نمایشگاه فرصت‌های طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت هوانوردی با هدف ارائه نیازمندی‌های این صنعت و شکل‌گیری زنجیره تأمین داخلی قطعات مورد نیاز هواپیما و تجهیزات فرودگاهی اول و دوم مرداد ماه در دانشکده صنعتی هواپیمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنلو افزود: در این نمایشگاه سه بخش از قطعات هواپیما، هلی‌کوپتر و تجهیزات فرودگاهی که نیاز به تأیید و مجوز سازمان هواپیمایی ندارد عرضه می‌شود که این قطعات عبارت‌ است از چسب‌ها، رنگ‌ها، لامپ‌ها که به راحتی در ایران می‌توان آنها را ساخت و عرضه کرد.

معاون استاندارد سازمان هواپیمایی اظهار کرد: برخی از مواد خام از جمله چوب، شیشه، پارچه و موکت که باید تغییراتی در آنها صورت گیرد تا بتوانیم از آنها در صنعت هوایی استفاده کنیم با هماهنگی مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از قطعات استاندارد که در صنعت غیرهواپیمایی نیز کاربرد دارد در این نمایشگاه عرضه می‌شود و در این بین تولیدکنندگان و طراحان باید تمامی استانداردها و الزامات را در آن رعایت کنند.

حسنلو اظهار کرد: بخش دیگری از این نمایشگاه مربوط به تجهیزات فرودگاهی و سالن‌های مسافری است که این تجهیزات نیازی به تأییدیه سازمان هواپیمایی ندارند.

معاون استاندارد سازمان هواپیمایی یادآور شد: کارگاه آموزشی آشنایی با مراحل اخذ گواهینامه و طراحی برای ساخت قطعات هواپیما بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشور  در روز دوم نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران

مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران اعلام کرد: امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد. در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود