Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ بازرسان حزب اعتماد ملی اعلام کردند: کنگره اخیر حزب اعتماد ملی و انتخاب حضرتی به عنوان قائم مقام، غیرقانونی است و مستندات تخلفات مربوطه به وزارت کشور ارسال شده است.

در این راستا «موسوی»، سربازرس حزب اعتماد ملی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در این خصوص گفت: من عذر خواهی می کنم بنا نداریم این مسایل را رسانه ای کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اقدامات اخیر این محفل در کنگره و شورای مرکزی را غیرقانونی و مغایر اساسنامه اعلام و گزارش خود را تسلیم وزارت کشور کرده ایم. منتظر هستیم تا کمیسیون ماده 10 احزاب نظر خود را اعلام کند و تا آن روز جزییات رسانه ای نخواهد شد.

او درباره مدت زمان پاسخ وزارت کشور گفت: وزارت کشور باید جلسه تشکیل دهد و بعد از آن اظهار نظر کند. بعد اظهار نظر وزارت کشور این جزییات رسانه ای خواهد شد.

خبرنگار: محبوبه رستمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گزارش رسانه وزارت کشور کنگره کمیسیون حزب اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

کد خبر 6088059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است