Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن کامیون داران استان قم با اشاره به این که مسولین در حال پیگیری مطالبات رانندگان هستند گفت: یکسری از افردا به خاطر منافعی که دارند قصد سو استفاده از این فضا را دارند کاملا مخالف هستیم و برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الله‌یاری در گفتگو با قم فردا با اشاره به  پیگیری مطالبات کامیون داران اظهار داشت: دوبحث وجود دارد یکی مطاابات مربوط به استان می باشد و دیگر مربوط به مطالبات کشوری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در خصوص مطالبات کشوری قیمت ناوگان بالا است و باتوجه به این که قیمت دلار،قیمت لاستیک و لوازم یدکی افزایش داشته است، وشرکت های حمل و نقل اجحاف می کردند به حق رانندگان که در استان و هم در سطح کشور مطرح بوده است.

 رئیس انجمن کامیون داران استان قم اضافه کرد: مطالبات استانی ایجاد پایانه حمل بار بوده است که سیستم نوبت دهی و اعلام بار داشته باشد که به نوبت بارگیری کنند اما در استان قم زمینی در خصوص همین امر وجود داشته است که واگذاری شده است ولی در این چند ماه پیگیری ها در این چند روزه صورت گرفته است

وی ابراز داشت: در خصوص ماشین های های عبوری خارج از استان، بار نامه‌ای که باید از داخل استان صادر شود از خارج از استان صادرمی شود که خلاف قانون می باشد که با معاون دادستان هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی صادر شده که باید برخورد شود که در مرحله اول توبیخ ماشین و در مرحله دوم تخلیه بار و ماشین های بدون بار هم به همین شکل است که باعث می‌شود بار در سطح استان تقسیم شود و باعث رضایت مندی کامیون‌داران قمی شوند.

 الله یاری بیان کرد: چند بحث در استان در خصوص مطالبات کامیون داران در سطح ملی وجود دارد و خارج از حیطه اختیارات استان است. برای مثال این شغل جزو مشاغل سخت و زیان آور حساب می‌شود که جزو مطالبات رانندگان است و در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

  وی ادامه داد:بحث دیگر بیمه تکمیلی کامیون داران بوده که طبق اخبار رسیده از تاریخ یک مرداد 97 خانواده ها به همراه راننده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند. یکی سری از وسایل مثل لاستیک ولوازم یدکی با قیمت تعاونی به استان حواله شد ولی تفاوت قیمتی با بیرون نداشت.

 رئیس انجمن کامیون داران استان قم در خاتمه بیان داشت: باتوجه به حواشی اخیر، مطالبات کامیون داران در استان قم مسئله جدی نبوده است و رانندگان با بیان مشکلات و پیگیری از مسئولین قبول کردند اما یکسری از افراد به خاطر منافعی که دارند قصد سو استفاده از این فضا دارند کاملا مخالف هستیم و برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۷۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم